Tytuł/stanowisko: starszy referent ds. płac w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Poznaniu – 1 etat
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań, ogłasza nabór na stanowisko: starszy referent ds. płac w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Poznaniu – 1 etat
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.PZ.KSIE.01.25”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i dodatków oraz należności wynikających z regulaminu wynagradzania, w ustalonych terminach,
- naliczanie świadczeń z ZFŚS,
- sporządzanie list płac wraz z dokonywanymi potrąceniami na listach płac zgodnie z otrzymanymi dokumentami PKZP, PZU, pożyczki ZFŚS, alimentacyjne , komornicze itp.,
- prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart zasiłkowych,
- sporządzanie deklaracji ZUS w programie Płatnik,
- sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT11 i PIT4R,
- sporządzanie sprawozdań do GUS Z3,
- przygotowywanie poleceń księgowania dot. wynagrodzeń oraz księgowanie list płac,
- sporządzanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wysokości zarobków,
- sporządzanie informacji ZUS-RP7,
- obsługa korespondencji z komornikami oraz weryfikacja potrąceń komorniczych.
- przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących funduszu płac,
- przygotowywanie umów cywilno-prawnych oraz rozliczanie rachunków dot. tych umów wraz z rejestracją w ZUS,
- kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
- sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz dot. funduszu wynagrodzeń,
- sprawdzanie i rozliczanie kosztów podróży służbowych oraz umów dot. ryczałtów na jazdy lokalne,
- obsługa PPK w zakresie naliczania i przekazywania składek,
- prowadzenie, analizowanie oraz uzgadnianie przydzielonej części ksiąg rachunkowych i ewidencji,
- uzgadnianie kont księgowych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: wielkopolskieWymagania
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie średnie i co najmniej roczny staż pracy na podstawie umów o pracę,
lub
- wykształcenie wyższe – staż pracy nie jest wymagany.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, rachunkowości lub finansów,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z płacami i przewidywanym zakresem obowiązków,
- znajomość ustawy o rachunkowości i zagadnień z ubezpieczeń społecznych,
- znajomość obsługi MS Office,
- znajomość programu Płatnik,
- umiejętność korzystania z przepisów prawa,
- ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych,
- mile widziana znajomość programów TREZOR, NBE, programu finansowo-księgowego Quorum,
- znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- bardzo dobra organizacja pracy, łatwość komunikacji, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
- umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, skrupulatność, systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz nagrody okresowe za efekty w pracy,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej, żłobków i przedszkoli, do kolonii dla dzieci i młodzieży w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze. Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Emilia Poprawa, Lucyna Karasiewicz
- Telefon: (61) 628 40 32
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
RODO_przy_rekrutacji_OIP_Poznań.pdf 0.07MB
- Pierwsza publikacja:
- 02.01.2025 15:55 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OIP POZNAŃ st.ref.płace 01.25 | 1.0 | 02.01.2025 15:55 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP