W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY specjalista w Sekcji Organizacji OIP w Rzeszowie, z możliwością oddelegowania do pracy w Warszawie - 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie, ul. Gen. Stanisława Maczka 4, 35-234 Rzeszów, informuje, że nabór na stanowisko: specjalista w Sekcji Organizacji OIP w Rzeszowie, z możliwością oddelegowania do pracy w Warszawie - 1 etat, został zakończony. W wyniku rekrutacji wyłoniono osobę do zatrudnienia (1 etat).

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 25-02-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.RZ.SSO.02.25”.

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie, ul. Gen. Stanisława Maczka 4, 35-234 Rzeszów. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • przygotowywanie w oparciu o złożony przez komórkę merytoryczną wniosek o wszczęcie postępowania następujących dokumentów: SWZ wraz z załącznikami, zaproszenie do negocjacji, protokół z negocjacji lub innych w zależności od trybu w jakim prowadzone jest postępowanie,
  • przygotowywanie oraz publikacja/przekazanie do publikacji ogłoszeń na portalu
    e- Zamówienia oraz w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,
  • przygotowanie i publikowanie informacji z zakresu zamówień publicznych na stronie BIP,
  • opracowywanie oraz publikowanie na stronie internetowej prowadzonego postępowania odpowiedzi na pytania wykonawców zadane do treści SWZ oraz dokumentów zamówienia, zmian SWZ oraz wszelkich innych dokumentów związanych z prowadzonym postępowaniem,
  • udział w pracach Komisji Przetargowej oraz administracyjna obsługa jej prac,
  • sporządzanie protokołów z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  • sporządzanie i przekazanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych,
  • występowanie przed organami kontroli poprzez przygotowanie i udostępnianie dokumentów, formułowanie wyjaśnień,
  • wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy PZP oraz zleconych przez pracodawcę.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: podkarpackie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie, ul. Gen. Stanisława Maczka 4, 35-234 Rzeszów, z możliwością oddelegowania do pracy w Warszawie.

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 4 lata doświadczenia w pracy w ramach stosunku pracy.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: prawo, administracja,
  • co najmniej 4 lata doświadczenia w administracji publicznej na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych,
  • łatwość przyswajania wiedzy i zaangażowanie w  wykonywanie obowiązków,
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Grażyna Suchy
  • Telefon: (17) 717 20 03
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie, ul. Gen. Stanisława Maczka 4, 35-234 Rzeszów, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych
informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.02.2025 13:32 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZAKOŃCZONE OIP RZESZÓW spec.SO.02.25 2.0 28.03.2025 08:14 Konrad Lewandowski
OIP RZESZÓW spec.SO.02.25 1.0 11.02.2025 13:32 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP