Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY specjalista w Sekcji Organizacji OIP w Rzeszowie, z możliwością oddelegowania do pracy w Warszawie - 1 etat
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie, ul. Gen. Stanisława Maczka 4, 35-234 Rzeszów, informuje, że nabór na stanowisko: specjalista w Sekcji Organizacji OIP w Rzeszowie, z możliwością oddelegowania do pracy w Warszawie - 1 etat, został zakończony. W wyniku rekrutacji wyłoniono osobę do zatrudnienia (1 etat).
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.RZ.SSO.02.25”.
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie, ul. Gen. Stanisława Maczka 4, 35-234 Rzeszów. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- przygotowywanie w oparciu o złożony przez komórkę merytoryczną wniosek o wszczęcie postępowania następujących dokumentów: SWZ wraz z załącznikami, zaproszenie do negocjacji, protokół z negocjacji lub innych w zależności od trybu w jakim prowadzone jest postępowanie,
- przygotowywanie oraz publikacja/przekazanie do publikacji ogłoszeń na portalu
e- Zamówienia oraz w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, - przygotowanie i publikowanie informacji z zakresu zamówień publicznych na stronie BIP,
- opracowywanie oraz publikowanie na stronie internetowej prowadzonego postępowania odpowiedzi na pytania wykonawców zadane do treści SWZ oraz dokumentów zamówienia, zmian SWZ oraz wszelkich innych dokumentów związanych z prowadzonym postępowaniem,
- udział w pracach Komisji Przetargowej oraz administracyjna obsługa jej prac,
- sporządzanie protokołów z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- sporządzanie i przekazanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych,
- występowanie przed organami kontroli poprzez przygotowanie i udostępnianie dokumentów, formułowanie wyjaśnień,
- wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy PZP oraz zleconych przez pracodawcę.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: podkarpackie
Wymagania
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 4 lata doświadczenia w pracy w ramach stosunku pracy.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: prawo, administracja,
- co najmniej 4 lata doświadczenia w administracji publicznej na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych,
- łatwość przyswajania wiedzy i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Grażyna Suchy
- Telefon: (17) 717 20 03
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie, ul. Gen. Stanisława Maczka 4, 35-234 Rzeszów, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB informacja_dot_przetwarzania_danych_osobowych
informacja_dot_przetwarzania_danych_osobowych.pdf 0.10MB
- Pierwsza publikacja:
- 11.02.2025 13:32 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
ZAKOŃCZONE OIP RZESZÓW spec.SO.02.25 | 2.0 | 28.03.2025 08:14 Konrad Lewandowski |
OIP RZESZÓW spec.SO.02.25 | 1.0 | 11.02.2025 13:32 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP