Tytuł/stanowisko: młodszy specjalista ds. osobowych – 1 etat (umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika)
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin ogłasza nabór na stanowisko: młodszy specjalista ds. osobowych – 1 etat (umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika)
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.SZ.MŁ.SPEC.SO.11.24 ”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy,
- kompleksowa obsługa procesów związanych z naborem pracowników (w tym pierwszego etapu naboru kandydatów na podinspektorów pracy) oraz rozwiązaniem stosunku pracy w celu realizacji polityki personalnej Okręgu,
- ewidencjonowanie danych z zakresu spraw pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym (dane osobowe, wynagrodzenia, zmiany osobowo-płacowe, urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności w pracy, badania lekarskie),
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- sporządzanie: ogłoszeń o naborze, umów o pracę, zakresów obowiązków, angaży, świadectw pracy,
- zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych,
- ustalanie stażu pracowniczego do uprawnień w zakresie urlopu wypoczynkowego, dodatku stażowego, nagrody jubileuszowej, uprawnień emerytalnych,
- prowadzenie ewidencji profilaktycznych badań lekarskich oraz wystawianie skierowań na wstępne, okresowe i kontrolne badania lekarskie,
- dokonywanie kontroli merytorycznej dokumentów finansowych dotyczących spraw kadrowych,
- współpraca z Departamentem Kadr i Szkoleń w Głównym Inspektoracie Pracy oraz Ośrodkiem Szkolenia PIP we Wrocławiu,
- prowadzenie spraw związanych z rozwojem zawodowym i doskonaleniem zawodowym pracowników, w tym specjalizacją zawodową inspektorów pracy,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
- obsługa PPK,
- archiwizowanie dokumentów.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: zachodniopomorskieWymagania
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne
- minimum 1 rok stażu pracy w ramach stosunku pracy
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze kadr,
- znajomość obsługi komputera, w szczególności środowiska MS Office,
- dobra organizacja pracy,
- znajomość zagadnień z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- odporność na stres, odpowiedzialność, skrupulatność, zaangażowanie,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Żaneta Konarska
- Telefon: (91) 431 19 36
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB Informacja dotycząca przetwarzania danych
informacja_dotycząca_przetwarzania_danych.pdf 0.21MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.11.2024 15:19 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OIP SZCZCZECIN mł.spec.so. 11.24 | 1.0 | 05.11.2024 15:19 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP