W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: młodszy specjalista ds. osobowych – 1 etat (umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika)

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin ogłasza nabór na stanowisko: młodszy specjalista ds. osobowych – 1 etat (umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika)

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 20-11-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.SZ.MŁ.SPEC.SO.11.24 ”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do  Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy,
  • kompleksowa obsługa procesów związanych z naborem pracowników (w tym pierwszego  etapu naboru kandydatów na podinspektorów pracy) oraz rozwiązaniem stosunku pracy w celu realizacji polityki personalnej Okręgu,
  • ewidencjonowanie danych z zakresu spraw pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym (dane osobowe, wynagrodzenia, zmiany osobowo-płacowe, urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności w pracy, badania lekarskie),
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy,
  • sporządzanie: ogłoszeń o naborze, umów o pracę, zakresów obowiązków, angaży, świadectw pracy,
  • zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych,
  • ustalanie stażu pracowniczego do uprawnień w zakresie urlopu wypoczynkowego, dodatku stażowego, nagrody jubileuszowej, uprawnień emerytalnych,
  • prowadzenie ewidencji profilaktycznych  badań lekarskich oraz wystawianie skierowań na wstępne, okresowe i kontrolne badania lekarskie,
  • dokonywanie kontroli merytorycznej dokumentów finansowych dotyczących spraw kadrowych,
  • współpraca z Departamentem Kadr i Szkoleń w Głównym Inspektoracie Pracy oraz Ośrodkiem Szkolenia PIP we Wrocławiu,
  • prowadzenie spraw związanych z rozwojem zawodowym i doskonaleniem zawodowym pracowników, w tym specjalizacją zawodową inspektorów pracy,
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
  • obsługa PPK,
  • archiwizowanie dokumentów.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: zachodniopomorskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne
  • minimum 1 rok stażu pracy w ramach stosunku pracy   

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze kadr,
  • znajomość obsługi komputera, w szczególności środowiska MS Office,
  • dobra organizacja pracy,
  • znajomość zagadnień z prawa pracy i  ubezpieczeń społecznych,
  • odporność na stres, odpowiedzialność, skrupulatność, zaangażowanie,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Żaneta Konarska
  • Telefon: (91) 431 19 36
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Informacja dotycząca przetwarzania danych
informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych.pdf 0.21MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.11.2024 15:19 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP SZCZCZECIN mł.spec.so. 11.24 1.0 05.11.2024 15:19 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}