W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: młodszy specjalista w Sekcji Finansowo-Księgowej – 1 etat (umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika)

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin, ogłasza nabór na stanowisko: młodszy specjalista w Sekcji Finansowo-Księgowej – 1 etat (umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika)

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 20-11-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.SZ.MŁ.SPEC.SFK.11.24”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do  Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • sporządzanie jednodniowych raportów kasowych i bieżące przekazywanie ich oryginałów wraz z dowodami źródłowymi  głównemu księgowemu,
  • dekretowanie dowodów księgowych,
  • sporządzanie dowodów memoriałowych w zakresie naliczania odpłatności,
  • naliczanie w ustalonych terminach wynagrodzeń, należności i innych świadczeń pieniężnych,
  • kontrola dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  • weryfikacja zgodności wystawionych i przekazanych do rozliczenia delegacji służbowych z programem Navigator,
  • na koniec każdego kwartału porównywanie i uzgadnianie stanów księgowych i inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych w użytkowaniu, księgozbiorów i wartości niematerialnych i prawnych z Sekcją Organizacji i Analiz,
  • naliczanie umorzenia środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji dowodów PT, OT, LT,
  • sporządzanie załączników do bilansu,
  • prowadzenie  kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych,
  • sporządzanie poleceń księgowania i dowodów memoriałowych z zakresu gospodarki środkami trwałymi,
  • księgowanie dokumentów księgowych,
  • weryfikacja dokumentów źródłowych do naliczenia wynagrodzeń,
  • sporządzanie informacji ZUS – RP-7 i deklaracji PIT,
  • obsługa programu Płatnik i QNT,
  • ewidencja należności,
  • ewidencja i rozliczanie umów dotyczących jazd lokalnych,
  • prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania,
  • obsługa PPK w zakresie naliczania i  przekazywania składek.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: zachodniopomorskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin,

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne,
  • minimum 1 rok stażu pracy w ramach stosunku pracy.   

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości i płac,
  • znajomość obsługi komputera, w szczególności środowiska MS Office,
  • dobra organizacja pracy,
  • znajomość ustawy o rachunkowości i zagadnień z ubezpieczeń społecznych,
  • odporność na stres, odpowiedzialność, skrupulatność, zaangażowanie,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru;

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Żaneta Konarska
  • Telefon: (91) 431 19 36
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Informacja dotycząca przetwarzania danych
informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych.pdf 0.21MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.11.2024 15:34 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP SZCZECIN mł.spec.finanse 11.24 1.0 05.11.2024 15:34 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}