Tytuł/stanowisko: młodszy specjalista w Sekcji Finansowo-Księgowej – 1 etat (umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika)
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin, ogłasza nabór na stanowisko: młodszy specjalista w Sekcji Finansowo-Księgowej – 1 etat (umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika)
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.SZ.MŁ.SPEC.SFK.11.24”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- sporządzanie jednodniowych raportów kasowych i bieżące przekazywanie ich oryginałów wraz z dowodami źródłowymi głównemu księgowemu,
- dekretowanie dowodów księgowych,
- sporządzanie dowodów memoriałowych w zakresie naliczania odpłatności,
- naliczanie w ustalonych terminach wynagrodzeń, należności i innych świadczeń pieniężnych,
- kontrola dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym,
- weryfikacja zgodności wystawionych i przekazanych do rozliczenia delegacji służbowych z programem Navigator,
- na koniec każdego kwartału porównywanie i uzgadnianie stanów księgowych i inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych w użytkowaniu, księgozbiorów i wartości niematerialnych i prawnych z Sekcją Organizacji i Analiz,
- naliczanie umorzenia środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji dowodów PT, OT, LT,
- sporządzanie załączników do bilansu,
- prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych,
- sporządzanie poleceń księgowania i dowodów memoriałowych z zakresu gospodarki środkami trwałymi,
- księgowanie dokumentów księgowych,
- weryfikacja dokumentów źródłowych do naliczenia wynagrodzeń,
- sporządzanie informacji ZUS – RP-7 i deklaracji PIT,
- obsługa programu Płatnik i QNT,
- ewidencja należności,
- ewidencja i rozliczanie umów dotyczących jazd lokalnych,
- prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania,
- obsługa PPK w zakresie naliczania i przekazywania składek.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: zachodniopomorskieWymagania
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne,
- minimum 1 rok stażu pracy w ramach stosunku pracy.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości i płac,
- znajomość obsługi komputera, w szczególności środowiska MS Office,
- dobra organizacja pracy,
- znajomość ustawy o rachunkowości i zagadnień z ubezpieczeń społecznych,
- odporność na stres, odpowiedzialność, skrupulatność, zaangażowanie,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru;
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Żaneta Konarska
- Telefon: (91) 431 19 36
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB Informacja dotycząca przetwarzania danych
informacja_dotycząca_przetwarzania_danych.pdf 0.21MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.11.2024 15:34 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OIP SZCZECIN mł.spec.finanse 11.24 | 1.0 | 05.11.2024 15:34 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP