W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: główny księgowy/główna księgowa - 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, ogłasza nabór na stanowisko: główny księgowy/główna księgowa - 1 etat

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 08-05-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.WA.GŁKS.04.24”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • wykonywanie zadań wynikających z obowiązków głównych księgowych określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.2023.1270 z późn zm.), regulaminie organizacyjnym i wewnętrznych aktach urzędu,
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami prawa,
  • nadzór nad pracą osób zatrudnionych w Sekcji Finansowo-Księgowej,
  • kontrola prawidłowości, rzetelności, celowości i legalności wykorzystania środków publicznych,
  • nadzorowanie gospodarki środkami budżetowymi, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości wydatkowania środków oraz zawierania umów z punktu widzenia przepisów finansowych,
  • sporządzanie planów finansowych oraz nadzór nad ich realizacją,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz sprawozdania finansowego,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dbałość o zachowanie płynności finansowej oraz bezpieczeństwa finansowego,
  • prawidłowe gospodarowanie sumami depozytowymi,
  • zapewnienie terminowego ściągania należności oraz spłaty zobowiązań,
  • opracowywanie oraz aktualizacja wewnętrznych przepisów dotyczących rachunkowości, obiegu dokumentów finansowo - księgowych oraz instrukcji kasowej,
  • inicjowanie oraz przeprowadzanie inwentaryzacji zgodnie z ustawą o rachunkowości,
  • zapewnienie prawidłowości rozliczeń wynagrodzeń, podatków i ubezpieczeń społecznych oraz innych należności wynikających ze stosunku pracy,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GIP, NIK, banki, GUS, ZUS),
  • obsługa informatyczna systemów NBE, TREZOR, elektronicznego obiegu dokumentów.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie oraz staż pracy zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.2023.1270 z późn. zm.),
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu zgodnie z ustawą o Finansach Publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.2023.1270 z późn. zm.).

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku głównego księgowego/zastępcy głównego księgowego w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • doświadczenie w obsłudze systemów finansowo-księgowych,
  • znajomość systemu TREZOR, NBE, portalu sprawozdawczego GUS oraz systemu EZD,
  • bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzeń wykonawczych do ustawy o finansach publicznych.
  • znajomość przepisów dotyczących zarządzania mieniem państwowym,
  • umiejętności interpersonalne, w tym komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i zdrowotnego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niszczone niezwłocznie po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Hanna Wardalińska
  • Telefon: 727 714 724
  • Adres: 8. Miejsce składania dokumentów i oświadczeń: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
OIP Warszawa informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Warszawa​_informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.11MB
Oświadczenie księgowość PDF
OŚWIADCZENIE​_dla​_gł​_księgowego.pdf 0.40MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.04.2024 15:26 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad LEwandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP WARSZAWA gł. księgowy 04.24 2.0 24.04.2024 15:33 Konrad Lewandowski
OIP WARSZAWA gł. księgowy 04.24 1.0 24.04.2024 15:26 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}