W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: młodszy specjalista w Sekcji Finansów (umowa na zastępstwo) - 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie, Adres: ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa ogłasza nabór na stanowisko: młodszy specjalista w Sekcji Finansów (umowa na zastępstwo) - 1 etat

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 21-10-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.WA.MS.KS.10.24”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • obsługa i prowadzenie kasy,
  • prowadzenie ewidencji mandatów karnych,
  • obsługa informatycznego Systemu Budżetu Państwa TREZOR, w zakresie między innymi sporządzania harmonogramów i zapotrzebowani na środki,
  • kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych,
  • sprawdzanie poprawności rachunku kosztów podróży służbowych oraz ich ewidencja w systemie finansowo-księgowym,
  • obsługa systemu bankowości elektronicznej.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie wyższe,
  • staż pracy – 1 rok na podstawie umów o pracę.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe w kierunku finanse/rachunkowość,
  • doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości/finansów w jednostkach, finansów publicznych – 1 rok,
  • znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, predyspozycje do samodzielnej pracy,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • łatwość przyswajania wiedzy, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty

    • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju, na powyższym stanowisku,
    • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
    • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i zdrowotnego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Hanna Wardalińska
  • Telefon: 727 714 724
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
OIP Warszawa informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Warszawa​_informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.10.2024 09:46 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP WARSZAWA mł.spec.KS.10.24 1.0 07.10.2024 09:46 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}