W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: radca/starszy radca – 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa ogłasza nabór na stanowisko: radca/starszy radca – 1 etat

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 22-12-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy skłądać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.WA.R.SYS.12.24”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • administrowanie systemami: systemem sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemem telewizji dozorowej (CCTV), systemem kontroli dostępu SKD,
  • administrowanie systemem zarządzania budynkiem (BMS), oprogramowanie EcoStruxure Building,
  • dbanie o ciągłość pracy infrastruktury systemów,
  • wsparcie realizacji projektów od strony doboru i konfiguracji sprzętu, oprogramowania i usług systemów zabezpieczeń technicznych (SSWiN, CCTV, SKD) i BMS,
  • świadczenie usług wsparcia pracowników związanych z posługą SKD SSWiN,
  • koordynacja prac firm zewnętrznych w zakresie sprzętu, oprogramowania i usług systemów zabezpieczeń technicznych (SSWiN, CCTV, SKD) i BMS,
  • wsparcie od strony technicznej IOD w zakresie przepisów RODO.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • na stanowisko radcy: wykształcenie – średnie i co najmniej  2 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę,
  • na stanowisko starszego radcy: wykształcenie – wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w administracji systemami bazodanowymi (MS SQL),
  • doświadczenie w instalacjach niskoprądowych,
  • doświadczenie administracji systemami wizualizacji Ifter.

Wymagane dokumenty

  •  
  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju, na powyższym stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Agnieszka Matusiak
  • Telefon: 727 714 697
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
OIP Warszawa informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Warszawa​_informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.12.2024 11:17 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP WARSZAWA radca ds. systemów.12.24 1.0 05.12.2024 11:17 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}