Tytuł/stanowisko: specjalista w Sekcji Organizacji - 1 etat
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, ogłasza nabór na stanowisko: specjalista w Sekcji Organizacji - 1 etat
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy skłądać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.WR.SO.09.24”
O ważności oferty kandydata decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- planowanie, organizowanie, koordynacja i kontrola pracy pracowników sekcji organizacji, w tym archiwum zakładowego i kancelarii,
- zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej okręgu,
- planowanie i organizowanie całości działań gospodarczych, inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych oraz analiza kosztów na ww. cele,
- sporządzanie analiz i wymaganych sprawozdań w zakresie gospodarki nieruchomościami oraz kompletowanie wymaganej przepisami prawa dokumentacji,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem składników majątku,
- koordynowanie całości spraw związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi przez jednostkę organizacyjną,
- opracowywanie projektów rozwiązań organizacyjnych mających na celu sprawne i zgodne
z przepisami przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz koordynowanie całości spraw związanych z realizacją umów na dostawy i usługi, - koordynowanie całości spraw związanych z opracowywaniem dokumentacji techniczno-kosztorysowej oraz prawidłowością umów zawieranych z wykonawcami,
- koordynowanie obiegu dokumentów w sekcji oraz archiwizacji w OIP Wrocław,
- nadzór nad gospodarką samochodową w jednostce,
- bezpośrednia współpraca z sekcją finansowo - księgową oraz kierownictwem jednostki,
- nadzór nad realizacją przepisów bezpieczeństwa w zarządzanych nieruchomościach.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskieWymagania
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 4 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku związanym z ekonomią, administracją, zarządzaniem lub prawem,
- biegła znajomość obsługi pakietu biurowego MS Office.
- co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym lub innym samodzielnym,
- otwartość na innowacje i kreatywność,
- systematyczność i sumienność,
- zdolność do pracy pod presją czasu,
- komunikatywność i umiejętność prowadzenia negocjacji,
- wiedza z zakresu zamówień publicznych, archiwizacji dokumentów i prawa administracyjnego będzie dodatkowym atutem
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (numer telefonu, e-mail),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień,
- oświadczenie kandydata/kandydatki o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzania do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku i aktywności sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niszczone niezwłocznie po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia
o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Patrycja Logofet
- Telefon: (071) 371 04 67
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB Klauzula informacyjna dotyczaca ochrony danych osób fizycznych
Klauzula_informacyjna_dotyczaca_ochrony_danych_osób_fizycznych.pdf 0.07MB
- Pierwsza publikacja:
- 25.09.2024 12:30 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OIP WROCŁAW spec.SO 09.24 | 1.0 | 25.09.2024 12:30 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP