W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY radca/starszy radca/młodszy specjalista ds. zamówień publicznych - 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, informuje, że nabór na stanowisko: radca/starszy radca/młodszy specjalista ds. zamówień publicznych - 1 etat, został zakończony. W wyniku rekrutacji wyłoniono kandydata do zatrudnienia (1 etat).

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 13-10-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.WR.ZP.09.24”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie dokumentacji stosownej do przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych,
  • prowadzenie ewidencji zamówień publicznych,
  • przygotowywanie wzorów umów i umów z wybranymi wykonawcami,
  • zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz na stronie internetowej Urzędu ogłoszeń przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych,
  • prowadzenie rejestru informacji o dokonanych zakupach poniżej kwoty wskazanej w ustawie Prawo zamówień publicznych,
  • prowadzenie rejestru wniosków dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w ustawie Prawo zamówień publicznych,
  • przygotowywanie lub opiniowanie wniosków i dokumentacji dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w ustawie Prawo zamówień publicznych,
  • opiniowanie dokumentów przetargowych z Oddziałów Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu,
  • prowadzenie rejestru należytego zabezpieczenia umów i gwarancji,
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi w trybie ustawowym i pozaustawowym, w tym sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia, przygotowanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
  • ocena formalnoprawna ofert przetargowych (weryfikacja prawidłowości i kompletności), upoważnień, polis, weryfikacja danych kontrahentów,
  • udział w pracach komisji przetargowej,
  • prowadzenie korespondencji w sprawach dot. udzielanych zamówień publicznych,
  • przygotowywanie rocznego sprawozdania do Urzędu Zamówień Publicznych,
  • przygotowywanie dokumentacji i realizacja innych zadań wynikających z procedur wewnętrznych w zakresie zamówień publicznych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • na stanowisko radcy - wykształcenie średnie i 2 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę,
  • na stanowisko starszego radcy -  wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę,
  • na stanowisko młodszego specjalisty - wykształcenie wyższe i 1 rok stażu pracy na podstawie umów o pracę.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego,
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, w szczególności wymienionych w ogłoszeniu,
  • preferowane wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu prawa, administracji lub ekonomii,
  • mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
  • 4 lata pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych,
  • mile widziana umiejętność samodzielnego prowadzenia postępowań o wartości równej lub przekraczającej progi unijne,
  • 2 lata samodzielnego prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w okresie ostatnich 4 lat po stronie zamawiającego,
  • dobra znajomość programów pakietu MS Office (szczególnie: Excel i Word),
  • umiejętność dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole,
  • samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

Wymagane dokumenty

    • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę;
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
    • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy);
    • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

    • stabilne zatrudnienie,
    • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród (w tym nagrody jubileuszowe),
    • szkolenia doskonalące,
    • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
    • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Wyłącznie wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej BIP Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Patrycja Logofet
  • Telefon: tel. (071) 371 04 67
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Klauzula informacyjna dotyczaca ochrony danych osób fizycznych
Klauzula​_informacyjna​_dotyczaca​_ochrony​_danych​_osób​_fizycznych.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.09.2024 10:28 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZAKOŃCZONE OIP WROCŁAW zam.publ. 09.24 2.0 29.11.2024 13:12 Konrad Lewandowski
OIP WROCŁAW zam.publ. 09.24 1.0 27.09.2024 10:28 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}