Tytuł/stanowisko: specjalista w Dziale Organizacyjno-Prawnym – 1 etat
Państwowa Inspekcja Pracy Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu ul. M. Kopernika 5, 51-622 Wrocław ogłasza nabór na stanowisko: specjalista w Dziale Organizacyjno-Prawnym – 1 etat
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy skłdać z dopiskiem: „Oferta pracy – OSPIP.DOP.11.24”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu, ul. M. Kopernika 5, 51-622 Wrocław. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- prowadzenie naboru do pracy na podstawie obowiązujących przepisów,
- prowadzeniem spraw osobowych pracowników oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy (opracowywanie i prowadzenie dokumentów związanych z zatrudnieniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy), prowadzenie akt osobowych pracowników,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników (m.in. zwolnień lekarskich i innych nieobecności pracowników),
- prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności,
- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z podejmowaniem zajęć zarobkowych przez pracowników Ośrodka,
- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych (m.in. prowadzenie ewidencji, zgłaszanie do ZUS, rozliczanie w systemie kadrowo-płacowym, zgłoszenie do PPK),
- udział w identyfikacji i analizie potrzeb szkoleniowych w Ośrodku (m.in. koordynowanie prac związanych z organizacją szkoleń, przygotowywanie dokumentacji związanej z udziałem pracowników w szkoleniach, prowadzenie ewidencji danych dotyczących udziału pracowników w szkoleniach, sporządzanie sprawozdań z działalności szkoleniowej),
- prowadzenie archiwum zakładowego (m.in. przejmowanie akt z komórek organizacyjnych na podstawie spisów zdawczo – odbiorczych, ewidencjonowanie, przechowywanie i zabezpieczanie przyjętych do przechowania akt).
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskieWymagania
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie: wyższe (mile widziane: prawnicze, administracyjne lub pokrewne),
- staż pracy: minimum 4 lata na podstawie umów o pracę.
Wymagania dodatkowe:
- minimum 2 lata na stanowisku związanym z obsługą kadr,
- doświadczenie w obsłudze programu służącego do elektronicznego obiegu dokumentacji oraz programu Płatnik,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- doświadczenie zawodowe w pracy w jednostce budżetowej, ze szczególnym uwzględnieniem prowadzenia archiwum i wykonywania prac kancelaryjnych,
- ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego minimum I stopnia,
- umiejętność obsługi komputera w pakiecie MS Office,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- parking służbowy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Dominika Mojsa, Magdalena Kowal
- Telefon: (71) 371 03 72, (71) 371 04 09
- Adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu ul. M. Kopernika 5, 51-622 Wrocław, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB Informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych
Informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych.pdf 0.64MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.11.2024 15:04 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OSPIP kadry 11.24 | 1.0 | 19.11.2024 15:04 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP