Tytuł/stanowisko: specjalista w Dziale Organizacyjno-Prawnym, Sekcji Zamówień Publicznych – 1 etat
Państwowa Inspekcja Pracy Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu, ul. M. Kopernika 5, 51-622 Wrocław, ogłasza nabór na stanowisko: specjalista w Dziale Organizacyjno-Prawnym, Sekcji Zamówień Publicznych – 1 etat
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OSPIP.DOP.ZP.02.25”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu, ul. M. Kopernika 5, 51-622 Wrocław. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- nadzór i kontrola dokumentów dotyczących zamówień publicznych udzielanych przez jednostkę, tj. opiniowanie wniosków, umów, opisywanie faktur, rachunków, itp.
- prowadzenie ewidencji wydatków oraz zamówień publicznych udzielanych przez jednostkę, m.in. rejestru faktur, rejestru umów, planu zamówień publicznych, planu postępowań i ich aktualizacja,
- prowadzenie w oparciu o regulacje wewnętrzne, postępowań o udzielanie zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi poniżej 130 tys. zł,
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w trybach przewidzianych ustawą Pzp, tj. weryfikacja umów oraz Opisów Przedmiotu Zamówienia (OPZ) pod kątem zgodności z Pzp, przygotowanie Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i ogłoszeń, prowadzenie korespondencji z wykonawcami, weryfikacja ofert, zamieszczanie dokumentacji na Platformie e-Zamówienia, itp.,
- udział w sporządzaniu umów o zamówienia publiczne, koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem,
- udzielanie pomocy i wewnętrznych instruktaży innym pracownikom w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp i procedurami wewnętrznymi,
- przygotowywanie rocznego sprawozdania do Urzędu Zamówień Publicznych oraz raportów i zestawień dot. udzielania zamówień publicznych,
- opracowywanie odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznej w zakresie zamówień publicznych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskie
Wymagania
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie: wyższe (mile widziane: prawnicze, administracyjne lub pokrewne),
- staż pracy: minimum 4 lata na podstawie umów o pracę.
Wymagania dodatkowe:
- minimum 2 lata na stanowisku związanym z obsługą zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word,
- znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Pzp), Kodeksu Cywilnego, ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- znajomość stosowania przepisów,
- mile widziane ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- parking służbowy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Dominika Mojsa, Magdalena Kowal
- Telefon: (71) 371 03 72, (71) 371 04 09
- Adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu ul. M. Kopernika 5, 51-622 Wrocław, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB Informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych
Informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych.pdf 0.64MB
- Pierwsza publikacja:
- 04.02.2025 12:26 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OSPIP WROCŁAW-spec.DOP.02.25 | 2.0 | 20.02.2025 08:44 Konrad Lewandowski |
OSPIP WROCŁAW-spec.DOP.02.25 | 1.0 | 04.02.2025 12:26 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP