Tytuł/stanowisko: specjalista w Dziale Organizacyjno-Prawnym, Sekcji Zamówień Publicznych – 1 etat
Państwowa Inspekcja Pracy Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu ul. M. Kopernika 5, 51-622 Wrocław ogłasza nabór na stanowisko: specjalista w Dziale Organizacyjno-Prawnym, Sekcji Zamówień Publicznych – 1 etat
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy skłądać z dopiskiem: „Oferta pracy – OSPIP.DOP.ZP.11.24”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu, ul. M. Kopernika 5, 51-622 Wrocław. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi, w tym rozeznań rynkowych w celu wyboru wykonawców,
- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalnoprawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w trybie ustawowym i pozaustawowym, w tym sporządzanie Specyfikacji Warunków Zamówienia, przygotowanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych zgodnie z ustawą PZP,
- ocena formalnoprawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne), upoważnień, polis, weryfikacja danych kontrahentów,
- udział w sporządzaniu umów o zamówienia publiczne, koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów pod kątem zgodności zapisów umownych z obowiązującymi przepisami,
- udział w pracach komisji przetargowej,
- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.) w sprawach dot. udzielanych zamówień publicznych,
- prowadzenie ewidencji, rejestru udzielonych zamówień publicznych, planu zamówień publicznych, planu postępowań i ich aktualizacji,
- przygotowywanie rocznego sprawozdania do Urzędu Zamówień Publicznych,
- opracowywanie odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznej w zakresie zamówień publicznych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskieWymagania
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie: wyższe (mile widziane: prawnicze, administracyjne lub pokrewne),
- staż pracy: minimum 4 lata na podstawie umów o pracę.
Wymagania dodatkowe:
- minimum 2 lata na stanowisku związanym z obsługą zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,
- znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP), Kodeksu Cywilnego, ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- znajomość stosowania przepisów,
- mile widziane ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- parking służbowy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Dominika Mojsa, Magdalena Kowal
- Telefon: (71) 371 03 72, (71) 371 04 09
- Adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu ul. M. Kopernika 5, 51-622 Wrocław, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB Informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych
Informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych.pdf 0.64MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.11.2024 15:04 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OSPIP zam.pub.11.24 | 1.0 | 19.11.2024 15:04 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP