W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w oddziale w Sieradzu. Numer postępowania LD-POR-A.213.3.2022.

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Numer zamówienia:LD-POR-A.213.3.2022
  • Data rozpoczęcia: 04.01.2022
  • Jednostka publikująca:Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy Łodzi
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Zapytanie o cenę
  • Opis zamówienia:Ofertę należy złożyć w kancelarii Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi, al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź, pokój 02, parter w nieprzekraczalnym terminie do 13 stycznia 2022 roku do godz. 11:00.

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_Ofertowe.pdf 0.24MB Data dodania załącznika: 2022-01-04
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Opis Przedmiotu zamówienia
Załącznik​_nr​_1​_do​_ZO​_OPZ.pdf 0.05MB Data dodania załącznika: 2022-01-04
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty
Załącznik​_nr​_2​_do​_ZO​_​_Formularz​_oferty.pdf 0.04MB Data dodania załącznika: 2022-01-04
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty - wersja edytowalna
Załącznik​_nr​_2​_do​_ZO​_​_Formularz​_oferty.docx 0.02MB
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Formularz cenowy
Załącznik​_nr​_3​_do​_ZO​_​_Formularz​_cenowy.pdf 0.02MB Data dodania załącznika: 2022-01-04
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Formularz cenowy - wersja edytowalna
Załącznik​_nr​_3​_do​_ZO​_​_Formularz​_cenowy.xls 0.03MB Data dodania załącznika: 2022-01-04
Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego - Wzór umowy
Załacznik​_nr​_4​_do​_ZO​_​_Wzór​_umowy.pdf 0.09MB Data dodania załącznika: 2022-01-04
Załącznik nr 1 do umowy
Załącznik​_nr​_1​_do​_umowy.pdf 0.02MB Data dodania załącznika: 2022-01-04
Załącznik nr 2 do umowy
Załącznik​_nr​_2​_do​_umowy.pdf 0.02MB Data dodania załącznika: 2022-01-04
Załącznik nr 3 do umowy
Załącznik​_nr​_3​_do​_umowy.pdf 0.03MB Data dodania załącznika: 2022-01-04
Załącznik nr 4 do umowy
Załącznik​_nr​_4​_do​_umowy​_.pdf 0.05MB Data dodania załącznika: 2022-01-04
Informacja z otwarcia ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.11MB Data dodania załącznika: 2022-01-13
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.11MB Data dodania załącznika: 2022-01-18
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.01.2022 15:08 Łukasz Walczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Walczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w oddziale w Sieradzu. Numer postępowania LD-POR-A.213.3.2022. 4.0 13.05.2022 10:55 Krzysztof Dejnarowicz
Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w oddziale w Sieradzu. Numer postępowania LD-POR-A.213.3.2022. 3.0 18.01.2022 15:27 Łukasz Walczak
Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w oddziale w Sieradzu. Numer postępowania LD-POR-A.213.3.2022. 2.0 13.01.2022 15:07 Łukasz Walczak
Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w oddziale w Sieradzu. Numer postępowania LD-POR-A.213.3.2022. 1.0 04.01.2022 15:08 Łukasz Walczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}