W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat ws. obsługi klientów

KOMUNIKAT POWIATOWEGO LEKARZA WETERYNARII W GORZOWIE WLKP. WS OBSŁUGI KLIENTÓW

W związku a aktualną sytuacją epiedmiologiczną i zmianą rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16.05.2020 roku  dot. ograniczeń, nakazów i zakazów związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, od poniedziałku (25 maja)
 
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Gorzowie Wlkp. w trosce o zdrowie Państwa i pracowników urzędu prosi o przemyślenie potrzeby osobistego składania dokumentów lub przebywania na terenie tut. Inspektoratu. Korespondencja mailowa, telefoniczna lub listowna będzie w najbliższym czasie najbezpieczniejszą formą kontaktu z pracownikami urzędu.
 
Możliwy jest kontakt osobisty z urzędnikami, ale preferowany nadal jest kontakt elektroniczny lub telefoniczny.
 
Odbierana jest poczta tradycyjna.
 
Inspektorat w wyjątkowych sprawach będzie przyjmował interesantów na zasadzie: w każdym pomieszczeniu może przebywać tylko jeden interesant. W przypadku osobistego stawiennictwa w Inspektoracie proszę umówić wizytę telefonicznie.
 
Kontakt telefoniczny z Inspekcją Weterynaryjną :
w godz. pracy urzędu od 7:00- 15:00:
95 720 20 72,
95 728 97 17,
605 341 902
Kontakt mailowy – gorzowwlkp.piw@wet.zgora.pl
Przy wejściu do budynku znajduje się skrzynka podawcza, do której można składać dokumenty.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.04.2022 12:59 EDYTA SIWICKA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PIW
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komunikat ws. obsługi klientów 1.0 01.04.2022 12:59 EDYTA SIWICKA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}