W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat ws. wnoszenia pism do urzędu

         W związku z rosnącą liczbą podań (żądań, wyjaśnień, odwołań, zażaleń) wpływających do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gorzowie Wlkp. w formie elektronicznej, Powiatowy Lekarz Weterynarii w Gorzowie Wlkp. przypomina o zasadach wnoszenia pism do urzędu:

  • podanie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane osobiście lub w wersji utrwalonej w postaci elektronicznej, które należy wnieść na adres do doręczeń elektronicznych lub za pośrednictwem konta w systemie teleinformatycznym organu administracji publicznej (skrzynkę EPUAP Powiatowego Inspektoratu Weterynarii  w Gorzowie Wlkp.- adres skrzynki /PIWGorzowwlkp/SkrytkaESP), opatrzone podpisem kwalifikowanym. Podania przesłane na adres poczty elektronicznej poszczególnych pracowników Inspekcji Weterynaryjnej, pozostawia się bez rozpoznania ( Dz. U. 2024.0.572 t. j. – Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego).
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.04.2024 09:52 Wiktoria Waluk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wiktoria Waluk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komunikat ws. wnoszenia pism do urzędu 1.0 26.04.2024 09:52 Wiktoria Waluk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}