Komunikat ws. wnoszenia pism do urzędu
W związku z rosnącą liczbą podań (żądań, wyjaśnień, odwołań, zażaleń) wpływających do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gorzowie Wlkp. w formie elektronicznej, Powiatowy Lekarz Weterynarii w Gorzowie Wlkp. przypomina o zasadach wnoszenia pism do urzędu:
- podanie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane osobiście lub w wersji utrwalonej w postaci elektronicznej, które należy wnieść na adres do doręczeń elektronicznych lub za pośrednictwem konta w systemie teleinformatycznym organu administracji publicznej (skrzynkę EPUAP Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gorzowie Wlkp.- adres skrzynki /PIWGorzowwlkp/SkrytkaESP), opatrzone podpisem kwalifikowanym. Podania przesłane na adres poczty elektronicznej poszczególnych pracowników Inspekcji Weterynaryjnej, pozostawia się bez rozpoznania ( Dz. U. 2024.0.572 t. j. – Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego).
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 26.04.2024 09:52 Wiktoria Waluk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wiktoria Waluk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Komunikat ws. wnoszenia pism do urzędu | 1.0 | 26.04.2024 09:52 Wiktoria Waluk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP