W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Treść zapotrzebowania

06.07.2023

3012-7.262.16.2023

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ)

 

Dotyczy: remontu pięciu pomieszczeń biurowych użytkowanych przez Prokuraturę Rejonową w Cieszynie w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie wraz z wprowadzeniem drzwi do pomieszczenia nr 2.142C

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Legionów 79.

Osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do kontaktu jest Janusz Cienciała – Specjalista ds. inwestycji i remontów Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej – tel. 33 475 81 73 lub kom. 604 410 498.

  1. Określenie trybu zamówienia:

Ze względu na wartość zamówienia niższą niż 130.000,00 złotych netto nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 2 ust. 1 pkt 1). Wybór Wykonawcy przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie badania rynku i porównania ofert cenowych.

  1. Informacja o przedmiocie i miejscu wykonania zamówienia:

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert cenowych dotyczących wykonania remontu pięciu pomieszczeń biurowych, tj. pomieszczenia nr 2.141A, 2.142A, 2.142B, 2.142C oraz 2.150A, użytkowanych przez Prokuraturę Rejonową w Cieszynie w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z wprowadzeniem drzwi do pomieszczenia biurowego nr 2.142C, zgodnie z dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami, obowiązującymi przepisami oraz sztuką budowlaną. Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa remontu pomieszczeń (przy obiekcie zabytkowym) oraz dokumentacja projektowa wprowadzenia drzwi, stanowiąca łącznie Załącznik nr 1 do OPZ. Wprowadzenie drzwi do pomieszczenia nr 2.142C polega na wykonaniu otworu drzwiowego i zamontowaniu drzwi do tego pomieszczenia.

  1. Szczegółowe warunki zamówienia:

Wartość robót remontowych wraz z pracami towarzyszącymi należy określić na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do OPZ, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiącej załącznik nr 2 do OPZ oraz przedmiaru robót, stanowiącego Załącznik nr 3 do OPZ. Zakres robót budowlanych dla niniejszego zadania zawarty jest w przedmiarze robót – remont pomieszczeń z dnia 25 kwietnia 2023 r. oraz w przedmiarze robót – wprowadzenie drzwi z dnia 25 kwietnia 2023 r., które łącznie stanowią Załącznik nr 3 do OPZ. Udostępnione przez Zamawiającego przedmiary robót mają poglądowe, pomocnicze znaczenie w celu ułatwienia przygotowania oferty cenowej. Nadrzędnym opracowaniem ujętym w OPZ jest projekt budowlany, następnie projekty wykonawcze i inne opracowania (ekspertyzy, rysunki detali itp.).

Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty (np.: oznakowanie i zabezpieczenie terenu prowadzenia prac, organizacja pracy w obiekcie czynnym (użytkowanym) itp.). Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie roboty, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia. Ze względu na ryczałtowy charakter umowy Wykonawca winien uwzględnić w ofercie koszty robót nieprzewidzianych, a koniecznych do prawidłowego wykonania zamówienia.

 

Prace związane z realizacją zamówienia mogą być prowadzone w godzinach od 730 do 1530 (od poniedziałku do piątku). Ewentualne wydłużenie czasu pracy należy uzgodnić z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Zadanie budowlane należy wykonać zgodnie z prawem budowlanym i sztuką budowlaną. Po zakończeniu prac, do odbioru końcowego robót, należy przedstawić dokumentację budowlaną powykonawczą wraz z certyfikatami dopuszczającymi do stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu, zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1213 z późn. zm.).

 

Przed przygotowaniem oferty istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej planowanych robót, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z upoważnionym pracownikiem Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej Januszem Cienciała tel. 33 475 81 73 lub kom. 604 410 498. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.

 

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

  1. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
  2. z uwagi na fakt, iż zespół zabudowań Sądu Rejonowego w Cieszynie, gdzie zlokalizowane są pomieszczenia Prokuratury Rejonowej w Cieszynie przeznaczone do remontu, został wpisany do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 15 października 1987 r. KL.IV.5340/6/87 A-533/87, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia Kierownika budowy, który wykaże swoją co najmniej 18-to miesięczną praktykę zawodową przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. 2022 poz. 840 z późn. zm.). Kierownik budowy, reprezentujący Wykonawcę, jest zobowiązany do realizacji obowiązków wynikających z art. 21a, 22 i 23 Ustawy Prawo budowlane, posiadania uprawnień budowlanych do kierowania budową oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2023 roku.

 

Zamawiający zastrzega, że roboty budowlane będą wykonywane w czynnym, użytkowanym przez pracowników prokuratury i petentów, budynku. Należy zatem zostawić wejście i ciągi komunikacyjne, celem zapewnienia funkcjonowania obiektu. Prace będą wykonywane na terenie pracującej instytucji i nie powinny zakłócać normalnej jej pracy jako całości przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. W czasie wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od nadmiernych przeszkód komunikacyjnych, składować wszelkie urządzenia pomocnicze, sprzęt i materiały w ustalonych miejscach i należytym porządku oraz usuwać zbędne przedmioty z terenu budowy.

 

 5. Kryteria wyboru:

Kryterium wyboru Wykonawcy stanowi kryterium cenowe: cena ryczałtowa brutto, wyszczególniona przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do OPZ. Zamawiający do realizacji zamówienia wybierze ofertę z najniższą łączną ceną ryczałtową brutto podaną przez Wykonawcę. Cena ryczałtowa brutto winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia w zakresie wynikającym z OPZ (zakres robót budowlanych dla niniejszego zadania zawarty jest w przedmiarze robót – remont pomieszczeń z dnia 25 kwietnia 2023 r. oraz w przedmiarze robót – wprowadzenie drzwi z dnia 25 kwietnia 2023 r., które łącznie stanowią Załącznik nr 3 do OPZ). Cena oferty stanowi wartość umowy za wykonanie przedmiotu zamówienia w całym okresie, jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Ze względu na sposób wynagradzania (ryczałt) kosztorys ofertowy, który należy załączyć do oferty ma dla Zamawiającego charakter pomocniczy, informacyjny. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną w Formularzu ofertowym a ceną ryczałtową podaną w kosztorysie ofertowym jako wartość właściwą do oceny zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana w Formularzu ofertowym.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia z Wykonawcami rozliczeń w walutach obcych.

 

 6. Kryteria odrzucenia oferty Wykonawcy:

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy:

  1. jeżeli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, w szczególności w przypadku stwierdzenia niezgodności oferty z OPZ,
  2. jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  4. wykluczonego z udziału w postępowaniu.

 

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty oraz uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny będzie spoczywać na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2023 poz. 129 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:

  1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy,
  2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. 2022 poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy,
  3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. 2023 poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy.

Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. Ustawy Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa powyżej na podstawie wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 oraz listy obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ww. Ustawy.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo:

  1. zmiany treści zapytania ofertowego,
  2. unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy.

 

 7. Sposób przygotowania oferty:

Oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią niniejszego OPZ przy wykorzystaniu Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 5 do OPZ. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy tj. osobę (osoby) wymienioną we właściwym rejestrze lub inną osobę upoważnioną pisemnie do reprezentowania Wykonawcy (firmy).

 

Oferta musi zawierać:

  1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi Załącznik nr 5 do OPZ) wraz ze szczegółowym wykazem załączonych dokumentów. Do Formularza ofertowego należy dołączyć kosztorys ofertowy, który jest dokumentem przekazywanym jako materiał pomocniczy, informacyjny dla Zamawiającego. Podana cena ryczałtowa brutto musi obejmować wykonanie całego przedmiotu zamówienia. Cena powinna być określona cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi. W razie rozbieżności pomiędzy ceną określoną cyfrowo a ceną określoną słownie będzie przyjmowana cena określona słownie,
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
  3. stosowny dokument np.: pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli nie wynika ono z ogólnie obowiązujących przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty.

 

Zamawiający nie wzywa do uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. 2023 poz. 57 z późn. zm.).

 

Wykonawca, przed zawarciem umowy, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego. Do wykazu należy załączyć dokumentację źródłową, potwierdzającą podane przez Wykonawcę informacje (tj. zaświadczenia, certyfikaty, świadectwa, zezwolenia).

 

 8. Miejsce i termin składania ofert:

  1. oferty cenowe należy przesłać w formie skanu dokumentów na adres e-mail:

sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl

do dnia 24 lipca 2023 roku do godziny 1200

  1. termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych. Wykonawca jest zobowiązany, przed złożeniem oferty, do zapoznania się z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty cenowej jest równoważne z akceptacją warunków zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Formularzu ofertowym i projekcie umowy.
  1. integralną częścią OPZ jest:

 - załącznik nr 1 – dokumentacja projektowa,

 - załącznik nr 2 – STWiORB,

 - załącznik nr 3 – przedmiar robót,

 - załącznik nr 4 – projekt umowy,

 - załącznik nr 5 – formularz ofertowy.

 

9. Obowiązek informacyjny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO oraz art. 19 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej informuje, że:

  1. administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 33 47-58-100, e-mail: sekretariat.pobbi@prokuratura.gov.pl, reprezentowana przez Prokuratora Okręgowego w Bielsku-Białej,
  2. inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej jest Pan Ryszard Wtulich, tel. 33 47-58-111, e-mail: iod.pobbi@prokuratura.gov.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO na zasadach określonych przepisami ustawy Pzp, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie procedury udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000,00 złotych,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym może zostać udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przechowywanie będzie obejmowało cały okres obowiązywania umowy,
  6. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem (art. 19 ust. 5 ustawy Pzp),
  7. dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
  8. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
  9. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
  10. Posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Nie przysługuje Pani/Panu***:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 p.f. Prokurator Okręgowy

 

 


*      Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników, o czym mowa w art. 76 ustawy Pzp.

**     Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Natomiast w myśl art. 74 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

*** Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 tej ustawy Pzp, w ogłoszeniu o zamówieniu, w dokumentach zamówienia lub w inny sposób dostępny dla osoby, której dane osobowe dotyczą.

Materiały

Opis przedmiotu zamówienia
Opis​_przedmiotu​_zamówieniadocx.pdf 0.16MB
08db7df7-53c8-57ff-4d94-3400118ac28b-1
08db7df7-53c8-57ff-4d94-3400118ac28b-1.pdf 0.06MB
Zalacznik nr 1 do OPZ dokumentacja projektowa
zalacznik​_nr​_1​_do​_OPZ​_dokumentacja​_projektowa.zip 36.19MB
Załącznik nr 2 do OPZ STWiORB
Załącznik​_nr​_2​_do​_OPZ​_STWiORB.zip 5.22MB
Załącznik nr 3 do OPZ Przedmiar robót
Załącznik​_nr​_3​_do​_OPZ​_Przedmiar​_robót.zip 0.32MB
Załącznik nr 4 do OPZ projekt umowy
Załącznik​_nr​_4​_do​_OPZ​_projekt​_umowy.docx 0.04MB
Załącznik nr 5 do OPZ formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_5​_do​_OPZ​_formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.07.2023 14:36 Rafał Pyka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Rafał Pyka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Treść zapotrzebowania 1.0 06.07.2023 14:36 Rafał Pyka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}