W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej

Bielsko-Biała, dnia 20 grudnia 2022 r.

Prokuratura Okręgowa

w Bielsku-Białej

 

3012-7.262.32.2022

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

DOTYCZY: zakupu wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostkach jej podległych

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Legionów 79.

Osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do kontaktu jest Justyna Pietraszko lub Józefa Ludwikowska, tel. 33 475 81 64.

  1. Określenie trybu zamówienia:

Ze względu na wartość zamówienia niższą niż 130.000,00 złotych netto nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (art. 2 ust. 1 pkt 1). Wybór Wykonawcy przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie badania rynku i porównania ofert cenowych.

  1. Informacja o przedmiocie zamówienia:

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert cenowych dotyczących zakupu wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych. Szczegółowy opis zamawianego asortymentu określa Formularz cenowy - Załącznik do Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ).

  1. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

Zamówienie obejmuje zakup oraz sukcesywną dostawę wraz z wniesieniem artykułów biurowych i papierniczych na adres poszczególnych prokuratur okręgu bielskiego:

 

  1. Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej przy ul. Legionów 79,
  2. Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej przy ul. Listopadowej 31,
  3. Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Południe w Bielsku-Białej przy ul. Sobieskiego 9,
  4. Prokuratury Rejonowej w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8,
  5. Prokuratury Rejonowej w Żywcu przy ul. Powstańców Śląskich 9.

 

Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy asortymentu przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 2 do OPZ.

Termin poszczególnej dostawy: do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, transportem i na koszt Wykonawcy. Zlecenia będą składane sukcesywnie, według potrzeb, pisemnie drogą e-mailową, przez pracownika Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej. Zamawiający wymaga natychmiastowego zwrotnego potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji. Dostawa obejmuje wniesienie zamówionego asortymentu do wskazanego miejsca na terenie poszczególnej prokuratury.

Okres obowiązywania umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 2 do OPZ.

Wykonawca winien w Formularzu cenowym wycenić te produkty, które Zamawiający wyszczególnił, używając nazewnictwa. Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowanie produktu równoważnego w przypadku wskazania w Formularzu cenowym konkretnej nazwy asortymentu. Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny produkt, pochodzący od innego producenta niż wskazany w tabeli asortymentu, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt wskazany. Ponadto równoważność oznacza produkt nie gorszy gatunkowo.

Oferowany przez Wykonawcę asortyment powinien:

- być oryginalny,

- być fabrycznie nowy, nieużywany,

- być wolny od wad fizycznych i prawnych,

- nie wykazywać śladów użytkowania czy uszkodzenia,

- być kompletny i zdatny do użytku,

- posiadać znak firmowy, nazwę i adres producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt,

- posiadać opakowanie fabryczne, zabezpieczające przed zniszczeniem lub uszkodzeniem,

- spełniać wymogi norm CE,

- spełniać wszelkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce.

 

  1. Kryterium wyboru:

 

Kryterium wyboru Wykonawcy stanowi kryterium cenowe: łączna kwota brutto oferty, stanowiąca sumę poz. 1 do poz. 103 Załącznika do Formularza ofertowego – Formularza cenowego. Zamawiający do realizacji zamówienia wybierze ofertę z najniższą łączną ceną brutto oferty podaną przez Wykonawcę. Podstawą nawiązania współpracy będzie podpisanie przez Zamawiającego umowy na sukcesywną dostawę przedmiotu zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i w częściach.

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia z Wykonawcami rozliczeń w walutach obcych.

 

Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanego innego asortymentu Wykonawca będzie wezwany do uzupełnienia dokumentacji potwierdzającej równoważność lub będzie wezwany do przedłożenia zaproponowanego produktu.

 

  1. Kryteria odrzucenia oferty Wykonawcy:

 

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy:

  1. jeżeli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, w szczególności w przypadku stwierdzenia niezgodności oferty z Opisem przedmiotu zamówienia,
  2. jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  4. wykluczonego z udziału w postępowaniu.

 

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty oraz uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny będzie spoczywać na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:

  1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy,
  2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy,
  3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. 2021 poz. 217 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy.

 

Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. Ustawy Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa powyżej na podstawie wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 oraz listy obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ww. Ustawy.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo:

  1. zmiany treści zapytania ofertowego,
  2. unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed wysłaniem zlecenia realizacji zamówienia.

 

  1. Sposób przygotowania oferty:

 

Oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do OPZ. Integralną częścią Formularza ofertowego jest Załącznik do Formularza ofertowego – Formularz cenowy. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy tj. osobę (osoby) wymienioną we właściwym rejestrze lub inną osobę upoważnioną pisemnie do reprezentowania Wykonawcy (firmy).

 

Oferta musi zawierać:

 

  1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi Załącznik nr 1 do OPZ) wraz z Załącznikiem do Formularza ofertowego – Formularzem cenowym. Łączna cena powinna być określona cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi;

 

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;

 

  1. stosowny dokument np.: pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli nie wynika ono z ogólnie obowiązujących przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty cenowe należy przesyłać w formie skanu dokumentów na adres e-mail:

 

sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl

 

do dnia 29 grudnia 2022 roku do godziny 11:00.

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych. Wykonawca jest zobowiązany, przed złożeniem oferty, do zapoznania się z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty cenowej jest równoważne z akceptacją warunków zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Formularzu ofertowym i projekcie umowy.

 

Integralną częścią Opisu przedmiotu zamówienia jest:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy wraz z Załącznikiem do Formularza ofertowego – Formularzem cenowym,
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy.
  1. Obowiązek informacyjny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO oraz art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej informuje, że:

  1. administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa z siedzibą przy ul. Legionów 79 w Bielsku-Białej, e-mail: sekretariat.pobbi@prokuratura.gov.pl, tel. 33 47-58-100, reprezentowana przez Prokuratora Okręgowego w Bielsku-Białej,
  2. inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej jest Pan Ryszard Wtulich, tel. 33 47-58-111, e-mail: iod.pobbi@prokuratura.gov.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO na zasadach określonych przepisami ustawy Pzp, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie procedury udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000,00 złotych,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym może zostać udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przechowywanie będzie obejmowało cały okres obowiązywania umowy,
  6. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem (art. 19 ust. 5 ustawy Pzp),
  7. dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
  8. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
  9. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  10. Posiada Pani/Pan:

 

    1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
    3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
    4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

 

  1. Nie przysługuje Pani/Panu***:

 

      1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
      2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
      3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

                                                       PROKURATOR OKRĘGOWY

 


*    Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników, o czym mowa w art. 76 ustawy Pzp.

**     Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Natomiast w myśl art. 74 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

*** Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 tej ustawy Pzp, w ogłoszeniu o zamówieniu, w dokumentach zamówienia lub w inny sposób dostępny dla osoby, której dane osobowe dotyczą.

Materiały

Opis przedmiotu zamówienia
OPIS​_PRZEDMIOTU​_ZAMÓWIENIAdocx​_.pdf 0.14MB
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej
08dae26f-a112-6859-3413-1e0011858762-2.pdf 0.04MB
Załącznik do Formularza ofertowego - Formularz cenowy
Załącznik​_do​_Formularza​_ofertowego​_-​_Formularz​_cenowy.docx 0.04MB
Załącznik nr 1 do OPZ formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_do​_OPZ​_formularz​_ofertowy​_.docx 0.02MB
Załącznik nr 2 do OPZ - projekt umowy
Załącznik​_nr​_2​_do​_OPZ​_-​_projekt​_umowy​_.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.12.2022 14:12 Rafał Pyka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Rafał Pyka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej 2.0 20.12.2022 14:42 Rafał Pyka
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej 1.0 20.12.2022 14:12 Rafał Pyka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}