Dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie skanera do prześwietlenia bagażu dla Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu
04.07.2024
3018-7.262.18.2024
O G Ł O S Z E N I E
Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu, wszczyna procedurę wyboru firmy na:
Dostawę, montaż, konfigurację i uruchomienie skanera do prześwietlenia bagażu dla Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz.1605), w związku z art. 2 ust.1 pkt 1 cytowanej ustawy.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- Dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie skanera do prześwietlenia bagażu dla Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu przy ul. Paderewskiego 26.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Termin wykonania zamówienia
Terminy dostawy: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy. Ofertę należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
- Kryteria oceny ofert.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium - „CENA” – 100 %
W kryterium „CENA” przy dokonywaniu oceny Zamawiający posłuży się następującym wzorem:
Cn
C = ─── x 100 pkt
Co
gdzie:
C - przyznane punkty w kryterium cena
Cn - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w tym kryterium,
Co - cena oferty ocenianej w tym kryterium (brutto).
W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
- Informacja na temat oferty
- Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 15 lipca 2024 r. do godz. 10:00.
- Ofertę należy złożyć: za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres e-mail: biuro.podawcze.ponsa@prokuratura.gov.pl.
- Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim. Oferta wraz z załącznikami powinna zostać złożona pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisania kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta powinna zostać podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) albo zaświadczeniem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) – lub udzielonym pełnomocnictwem.
- Oferta powinna być rzetelna, kompletna i odpowiadać wszystkim warunkom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany i poprawki w treści oferty muszą nastąpić przed jej ostatecznym podpisaniem.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Ofertę należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
- Do oferty należy dołączyć oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1 oraz oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych odpowiednio załączniki nr 4 i nr 5 do niniejszego postępowania. W przypadku pełnomocnictwa - pełnomocnictwo sporządzone w języku polskim i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo zaświadczenia o wpisie do CEIDG (jeżeli dotyczy).
- o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.
- Informacje na temat oceny ofert
- W toku oceny ofert Zamawiający może:
- żądać od Wykonawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, na każdym etapie postepowania,
- poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu i która została oceniona jako najkorzystniejsza.
- Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zostały złożone o takiej samej cenie i zajęłyby poz. Nr 1 w rankingu, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający może nie wzywać do złożenia ofert dodatkowych także w przypadku, gdy wszystkie złożone oferty z taką samą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
- Oferta, która wpłynie po terminie i oferta niezgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do Zaproszenia) zostanie odrzucona.
- Oferta najkorzystniejsza niespełniająca wymogów określonych w postępowaniu będzie odrzucona po dwukrotnym bezskutecznym wezwaniu do uzupełnienia, Zamawiający informuje, że dwukrotnie wzywa do uzupełnienia oświadczeń/dokumentów pod rygorem odrzucenia oferty.
- W przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta zostanie odrzucona, za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta na poz. Nr 2 rankingu.
Uwaga: Zamawiający we własnym zakresie, na podstawie danych wskazanych w ofercie zweryfikuje uprawnienia osoby składającej ofertę zgodnie z wpisem podmiotu do KRS lub CEiDG, a Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, oświadczy, że ww. dane nie uległy zmianie – są aktualne.
- Termin związania ofertą.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Termin, do którego Wykonawcy będą związani złożoną ofertą ustala się na 30 dni licząc od dnia upływu ostatecznego terminu do składania ofert.
- Istotne postanowienia umowy
Projekt Umowy stanowi załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania.
- Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi Wykonawców, o wyborze najkorzystniejszej oferty, zamieszczając informację na stronie, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
- Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza o miejscu i terminie podpisania umowy drogą elektroniczną.
- W przypadku nie podpisania Umowy przez wybranego Wykonawcę w terminie określonym w ust. 2 zostanie wybrana kolejna oferta z najniższą ceną (kolejna w rankingu).
- Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Wszelkich informacji w kwestiach merytorycznych na temat postępowania udziela w dni robocze w godzinach od 8.00-14.00 Pani Barbara Sułkowska-Sromek, e‑mail: biuro.podawcze.ponsa@prokuratura.gov.pl, tel.: 18 41 41 046.
- Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia należy składać najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem składania ofert.
- Jeżeli ww. wniosek wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. IX.2, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrywania.
- Informacja na temat przetwarzania danych osobowych przez zamawiającego, a przekazanych przez wykonawców.
W związku z gromadzeniem przez Zamawiającego danych osobowych niezbędnych do udzielania zamówienia publicznego, Zamawiający udostępnia Wykonawcy informacje zgodnie z art. 13 RODO w załączniku nr 5.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
- zmiany postanowień Zaproszenia przed terminem składania ofert;
- odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny – tzw. „unieważnienie postępowania” w każdym czasie do momentu podpisania umowy.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.
W przypadku wybrania Państwa oferty, zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie podpisania umowy.
Załączniki:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
- Wzór formularza oferty.
- Projekt umowy.
- Oświadczenie na podstawie art. 7 ust.1
- Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych.
BL/bss
Materiały
OgłoszenieOgłoszenie.pdf 2.14MB Załącznik nr 1- opis przedmiotu zamówienia
Zalacznik_nr_1-opis_przedmiotu_zamowienia.docx 0.03MB Załącznik nr 2 - formularz ofertowy
Zalacznik_nr_2-formularz_ofertowy.docx 0.02MB Załącznik nr 3 - wzór umowy
Zalacznik_nr_3-wzor_umowy.doc 0.10MB Załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy
Zalacznik_nr_4-oswiadczenie_z_art_7_ust_1_ustawy.docx 0.02MB Załącznik nr 5 - informacja na temat przetwarzania danych osobowych
Załącznik_nr_5_informacja_na_temat_przetwarzania_danych_osobowych.docx 0.02MB Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi_na_pytania.pdf 0.83MB Informacja o wyborze oferty
Informacja_o_wyborze_oferty.pdf 0.25MB