W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Praktyczne poradniki

Open Source vs Oprogramowanie komercyjne w instytucjach publicznych

Materiały

Open Source vs Oprogramowanie komercyjne w instytucjach publicznych
Open​_Source​_vs​_Oprogramowanie​_komercyjne​_w​_instytucjach​_publicznych.pdf 1.41MB

Przewodnik po integracji z Węzłem Krajowym

Materiały

Przewodnik po integracji z Węzłem Krajowym
Przewodnik​_po​_integracji​_z​_Węzłem​_Krajowym​_fin​_1.0.pdf 1.08MB
Załącznik do przewodnika podczas procesu integracji z WK „Zadania właściciela systemu”
Załącznik​_do​_poradnika​_Zadania​_właściciela​_systemu​_podczas​_procesu​_integracji​_z​_WK​_03fin.pdf 0.09MB

Przewodnik Projekt Techniczny Rozwiązania

Materiały

Projekt Techniczny Rozwiązania Przewodnik
Projekt​_Techniczny​_Rozwiązania​_Przewodnik​_1.0.pdf 0.95MB

Jak tworzyć harmonogramy szczegółowe projektów? - Poradnik

Materiały

Jak tworzyć harmonogram szczegółowy? Poradnik
Harmonogram​_Szczegółowy​_Przewodnik.pdf 1.61MB
Załączniki do poradnika "Jak tworzyć harmonogram szczegółowy"
Załączniki​_do​_Harmonogram​_szczegółowy​_Przewodnik.zip 4.55MB

Szablon planu naprawczego

Materiały

Szablon planu naprawczego dla projektu
Plan​_Naprawczy​_dla​_Projektu​_szablon​_01.docx 0.53MB

Przewodnik po analizie ryzyka

Materiały

Przewodnik po analizie ryzyka
Przewodnik​_po​_analizie​_ryzyka​_01.pdf 1.36MB
Szablon Rejestr ryzyk
Szablon​_Rejestr​_ryzyk.xlsx 0.01MB

Jak wykonać analizę popytu? - Poradnik

Materiały

Jak wykonać analizę popytu? Poradnik
Analiza​_popytu​_v1.1​_20200324.pdf 1.17MB

Jak angażować użytkowników? O User Experience (UX) w projektach IT - Poradnik

Materiały

Jak angażować użytkowników? O User Experience (UX) w projektach IT. Poradnik
Jak​_angażować​_użytkowników​_O​_User​_Experience​_v1.2​_20200324.pdf 1.62MB

Poradnik dla Wnioskodawców działania 2.4 POPC - Tworzenie usług i aplikacji wykorzystujących e-usługi publiczne i informacje sektora publicznego

Materiały

Działanie 2.4 POPC „Tworzenie usług i aplikacji wykorzystujących e-usługi publiczne i informacje sektora publicznego”. Poradnik
Przewodnik​_po​_dzialaniu​_24​_v1.1​_20200324.pdf 1.18MB

Pierwsze kroki w realizacji projektu z II osi POPC

Materiały

Pierwsze kroki w realizacji projektu z II osi POPC
Poradnik​_Pierwsze​_kroki​_w​_realizacji​_projektu​_z​_II​_osi​_POPC​_10.pdf 1.22MB

Przewodnik po zagadnieniach związanych z realizacją projektów partnerskich

Materiały

Przewodnik po zagadnieniach związanych z realizacją projektów partnerskich w Programie Operacyjnym Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020
Podręcznik​_partnerstwa​_projektowego​_v1.1​_20200324.pdf 1.46MB

Rekomendowane klauzule umowne dla zakupu Studium Wykonalności

Materiały

Rekomendowane klauzule umowne dla zakupu Studium Wykonalności
Rekomendowane​_klauzule​_umowne​_dla​_zakupu​_Studium​_Wykonalności​_01.pdf 0.87MB

Szablon studium wykonalności dla projektów realizowanych w działaniu 2.1 POPC

Materiały

Szablon studium wykonalności dla projektów realizowanych w działaniu 2.1 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych
Wzór​_studium​_wykonalności​_2.1​_v1.1​_20200324.docx 0.29MB

Szablon studium wykonalności dla projektów realizowanych w działaniu 2.2 POPC

Materiały

Szablon studium wykonalności dla projektów realizowanych w działaniu 2.2 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej
Wzór​_studium​_wykonalności​_2.2​_v1.1​_20200324.docx 0.28MB

Listy sprawdzające dot. kryteriów i warunków formalnych dokumentacji konkursowej

Materiały

Listy sprawdzające dot. kryteriów i warunków formalnych dokumentacji konkursowej
Lista​_sprawdzajaca​_formalne​_21​_22.xlsx 0.17MB

Standard opisu elektronicznej usługi publicznej w działaniu 2.1 POPC

Materiały

Standard opisu elektronicznej usługi publicznej w działaniu 2.1 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”
Standard​_opisu​_e-usługi​_w​_21​_v1.1​_20200325.pdf 1.19MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
14.06.2023 13:22 Izabela Nalazek
Pierwsza publikacja:
27.02.2019 14:34 Piotr Herman
{"register":{"columns":[]}}