Skargi i wnioski
Przyjmowanie skarg i wniosków
Skargi i wnioski można składać w poniedziałki Referacie Konsularnym od godziny 11:00 do 12:00. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem lizbona.konsulat@msz.gov.pl. Ważne! Skargi i wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Kierownik placówki przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków po wcześniejszym umówieniu pod adresem email lizbona.amb.sekretariat@msz.gov.pl.
Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) oraz adres skarżącego (wnioskodawcy). W przypadku, gdy skargi i wnioski nie zawierają ww. danych, pozostawia się je bez rozpoznania.
RODO - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych jest dostępna na poniższych stronach internetowych MSZ:
Jakie informacje musi zawierać skarga i wniosek
- skarga i wniosek powinny zawierać: imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji;
- jeśli skarga i wniosek jest składana w interesie innej osoby - musi to nastąpić za jej zgodą; taką zgodę, wyrażoną w formie pisemnej, należy dołączyć do składanego pisma;
- w skardze i wniosku, w miarę możliwości, należy przedstawić jak najwięcej szczegółów opisujących zdarzenie, którego dotyczy dana sprawa. Jeżeli przedmiot sprawy nie będzie dotyczyć właściwości Ambasady RP w Lizbonie, sprawa zostanie przesłana do organu właściwego.