Regulamin
Szanowni Państwo,
Poniżej znajdują się:
Materiały
Uchwała 1/2019/2020 w sprawie zmiany Regulaminu Rady Rodzicówuchwala_1_2019_2020.pdf 0.04MB Załącznik nr 1 - Regulamin Rady Rodziców
zalacznik_1_do_uchwaly_1_2019_2020.pdf 0.13MB Załącznik nr 2 - Regulamin przyznawania pomocy finansowej
Załącznik_nr_2_do_Uchwały_nr_1_2019_2020.pdf 0.11MB
oraz
Materiały
załącznik nr 1 do Regulaminu przyznawania pomocy finansowej - PDFzalacznik_1_do_regulaminu_przyznawania_pomocy_finansowej_wniosek.pdf 0.09MB załącznik nr 1 do Regulaminu przyznawania pomocy finansowej - DOCX
zalacznik_1_do_regulaminu_przyznawania_pomocy_finansowej_wniosek.docx 0.03MB załącznik nr 2 do Regulaminu przyznawania pomocy finansowej - PDF
zalacznik_2_do_regulaminu_przyznawania_pomocy_finansowej_oswiadczenie.pdf 0.06MB załącznik nr 2 do Regulaminu przyznawania pomocy finansowej - DOCX
zalacznik_2_do_regulaminu_przyznawania_pomocy_finansowej_oswiadczenie.docx 0.03MB
Bardzo proszę o zapoznanie się z nowymi dokumentami.
Ważna informacja – wnioski i oświadczania muszą być składane według wzoru stanowiącego załączniki nr 1 i 2 do Regulaminu, gdyż w innym przypadku nie będą rozpatrywane.
W razie pytań lub wątpliwości dotyczących Regulaminów lub sposobu składania Wniosku prosimy o kontakt drogą elektroniczną via Librus (w module wiadomości proszę wybrać „Szkolna rada rodziców” lub na adres mailowy: krzys.polak@gmail.com (Krzysztof Polak).
Przewodniczący Rady Rodziców
Krzysztof Polak