Informacje o odwołanych zajęciach i inne ważne komunikaty
INFORMACJE O ODWOŁANYCH ZAJĘCIACH
data wpisu: 22.11.2024
Od poniedziałku, 25 listopada b.r. wznawiamy lekcje gry na flecie.
Będą one prowadzone zgodnie z dotychczasowym planem zajęć przez pedeagoga zastępującego p. Ewę Rułkę.
data wpisu: 22.11.2024
W środę, 27 listopada b.r. odwołane są zajęcia z p. Elżbietą Grande.
data wpisu: 22.11.2024
W piątek, 29 listopada b.r. w godzinach 11-18 odbędzie się Rada Pedagogiczna oraz szkolenia dla pracowników szkoły w ramach WDN.
Wszystkie zajęcia w tych godzinach są odwołane, a przebywanie uczniów na terenie szkoły nie będzie możliwe.
Istnieje prawdopodobieństwo konieczności odwołania zajęć do końca dnia (do godz. 21) - szczegóły wkrótce.
data wpisu: 22.11.2024
W środy (do odwołania) sekretariat szkoły nie będzie czynny.
Zapraszamy w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godz. 12-18.
RÓŻNE KOMUNIKATY
data wpisu: 11.09.2024
PLANÓW ZAJĘĆ NA ROK SZKOLNY 2024/2025 szukaj TUTAJ
KALENDARZA ROKU SZKOLNEGO 2024/2025 Szukaj TUTAJ
LAUREACI NASZYCH WEWNĄTRZSZKOLNYCH KONKURSÓW
Chcesz wiedzieć co się u nas dzieje?
Sprawdź TUTAJ
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYDARZEŃ PUBLICZNIE OTWARTYCH
Dyrektor Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 2 im. Fryderyka Chopina w Warszawie informuje, że w czasie organizowanych uroczystości, wystaw, koncertów i innych publicznie otwartych wydarzeń (wobec widzów, gości, słuchaczy) mają zastosowanie przepisy art. 81 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych („2. Zezwolenia nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku: 1) osoby powszechnie znanej, jeżeli wizerunek wykonano w związku z pełnieniem przez nią funkcji publicznych, w szczególności politycznych, społecznych, zawodowych; 2) osoby stanowiącej jedynie szczegół całości takiej jak zgromadzenie, krajobraz, publiczna impreza”).
Wydarzenia publicznie otwarte w Placówce mogą być rejestrowane i rozpowszechniane na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych organizatora.
Osoby uczestniczące w wydarzeniu akceptują powyższe warunki.
Uwaga:
Wykonywanie, publikowanie i udostępnianie zdjęć, nagrań wykonanych indywidualnie przez uczestników wydarzenia, uroczystości otwartych odbywa się wyłącznie na ich własną odpowiedzialność i świadomość konsekwencji wynikających z nieuprawnionego rozpowszechniania wizerunku innych osób bez ich zgody i zezwolenia.
ZASADY PORZĄDKOWE
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice, Opiekunowie i Goście
w budynku szkoły obowiązują następujące zasady porządkowe:
1. Wszyscy Uczniowie zmieniają w szkole obuwie.
2. Uczniowie przebywający na korytarzach nie przeszkadzają innym w nauce: zachowują ciszę i spokój (np. nie krzyczą i nie biegają).
3. Do sali koncertowej nie wnosimy żadnych napojów ani jedzenia.
4. Dla Rodziców i Opiekunów przeznaczone są wyłącznie przestrzenie na parterze przy szatni oraz w korytarzu w okolicach biblioteki i pokoju nauczycielskiego.
5. Rodzice i Opiekunowie, którzy w porozumieniu z nauczycielami uczestniczą w lekcjach gry na instrumentach dbają o czystość obuwia - zwłaszcza w dni deszczowe i zimą.