Rada rodziców
Rada Rodziców jest powoływana do współpracy ze szkołą w zakresie wszystkich spraw związanych z jej statutowymi zadaniami dotyczącymi kształcenia oraz funkcjonowania. Rada Rodziców może występować z różnymi wnioskami oraz opiniami do Dyrektora i Rady Pedagogicznej. Może też ona gromadzić różne fundusze z różnych źródeł w celu wspierania działalności szkoły.
Skład Rady Rodziców PSM I st. nr 3 w Warszawie
Przewodnicząca – Magdalena Woźniak
Z- ca Przewodniczacego – Bartłomiej Janas
Skarbnik – Aneta Lipińska
Członkowie Rady – Hanna Kamać, Iwona Rudowska, Magdalena Krzyżanowska, Agnieszka Guszpit, Weronika Kreczko
Zespół nadzoru – Agnieszka Malinowska, Janina Laskowska, Piotr Zygadło
Fundusze Rady Rodziców
Środki gromadzone w ramach funduszu Rady Rodziców przeznaczone są w szczególności na wspieranie działalności dydaktycznej i wychowawczej szkoły. Otrzymane fundusze umożliwiają: zakup akcesoriów do instrumentów, naprawę i serwis instrumentów, zakup nut, zakup środków czystości, organizację wydarzeń szkolnych takich jak festyny, koncert szkolny, itp.
1. Darowizna na remont instrumentów
wpłata gotówką w sekretariacie szkoły
I semestr – wpłata wrzesień
II semestr – wpłata marzec
2. Darowizna na cele szkoły
wpłata na konto
Rada Rodziców przy PSM I st. nr 3
ul. Grochowska 64 04-301 Warszawa
16 1240 6133 1111 0010 7154 4725
Dochód z tego konta przeznaczony jest na nagrody, konkursy, wyjazdy artystyczne oraz imprezy kulturalno-rozrywkowe dla uczniów.
3. Darowizna na cele szkoły
wpłata na konto
Rada Rodziców przy PSM I st. nr 3
ul. Grochowska 64 04-301 Warszawa
84 1240 6133 1111 0010 7154 4956
Dochód z tego konta przeznaczony jest na wspieranie finansowe działalności szkoły i drobne remonty.
Kontakt z Radą poprzez email, przez Sekretariat Szkoły lub za pośrednictwem skrzynki obok Sekretariatu (poniżej gabloty).
Jeśli nie otrzymują Państwo emaila od Rady prosimy o kontakt:
rada_rodzicow@psmzarebski.pl
Materiały
Regulamin Rady Rodzicówregulamin_Rady_Rodziców.pdf 0.49MB