W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób niepełnosprawnych

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (tj. Dz. U. 2017 poz. 1824) PSM I stopnia im. Jerzego Hellera w Głuchołazach informuje, że osoby uprawnione, tj. doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się, które zainteresowane są załatwieniem sprawy urzędowej w placówce, mogą skorzystać z przysługującego im uprawienia wyboru środka wpierającego komunikowanie się, to jest:

korzystania z poczty elektronicznej – sekretariat@psmglucholazy.pl

lub telefonicznie  – +48 77 439-14-78

Zgodnie z art. 12 cytowanej na wstępie ustawy osoba uprawniona, jest zobowiązana zgłosić do PSM I stopnia im. Jerzego Hellera w Głuchołazach chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.

Zgłoszenie należy przesłać na adres poczty elektronicznej sekretariat@psmglucholazy.pl, w formie papierowej na adres szkoły lub telefonicznie +48 77 439-14-78.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.04.2022 11:07 Szymon Blaszyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Szymon Blaszyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób niepełnosprawnych 3.0 28.02.2023 21:19 Szymon Blaszyński
Informacja dla osób niepełnosprawnych 2.0 05.10.2022 14:53 Szymon Blaszyński
Informacja dla osób niepełnosprawnych 1.0 08.04.2022 11:07 Szymon Blaszyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}