W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Informacja publiczna nie zamieszczona na podmiotowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej może być udostępniona na wniosek, zgodnie z obowiązującymi przepisami o dostępie do informacji publicznej.

 

Tryb występowania o udostępnienie informacji publicznej:

Osoby chcące uzyskać informację z zakresu działania placówki, proszone są o wypełnienie wniosku o udostępnienie informacji publicznej.

 

Wypełniony wniosek należy przesłać:

  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psmgrudziadz.pl
  • listownie na adres:
    Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. 
    ul. Armii Krajowej 10
    86-300 Grudziądz
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej  ePUAP -  /psmgrudziadz0409/skrytka

Materiały

Wniosek o udostępnienie danych
wiosek​_o​_udostepnienie​_danych.pdf 0.06MB
Wniosek o udostępnienie danych
wiosek​_o​_udostepnienie​_danych.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.06.2022 07:23 Tomasz Kwiatkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Kwiatkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 1.0 30.06.2022 07:23 Tomasz Kwiatkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}