W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Ochrona danych osobowych

INFORMACJA ADMINISTRATORA

 W związku z realizacją wymogów określonych w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1; zm.: Dz. Urz. UE. L. z 2018 r. Nr 127, str. 2; Dz. Urz. UE. L z 2021 r. Nr 74, str. 35) – zwanego dalej, jako RODO, informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu, którą reprezentuje Dyrektor. Kontaktować się z administratorem można w następujący sposób:

a) listownie: ul. Armii Krajowej 10, 86-300 Grudziądz,

b) telefonicznie: + 48 530 685 976,

c) e-mail: sekretariat@psmgrudziadz.pl,

d) ePUAP: /psmgrudziadz0409/skrytka.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych

z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

3. Pani/Pana dane osobowe Administrator przetwarza na podstawie:
a) art.
6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe w zakresie danych osobowych ucznia i rodzica (prawnego opiekuna), przetwarzane będą w związku z realizacją celów dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych szkoły oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa, a także w celu promowania osiągnięć szkoły oraz jej uczniów, organizacji konkursów i ich dokumentowaniu, prowadzenia strony internetowej, tablic ogłoszeń i gablot informacyjnych,
b)
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela lub ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zakresie danych osobowych nauczycieli lub pracowników niepedagogicznych w celu prowadzenia akt osobowych i spraw związanych z zatrudnieniem,
c)
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z prowadzeniem archiwizacji dokumentacji,
d)
art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny w zakresie danych kontrahentów w celu zawierania, rozliczania umów i dochodzenia roszczeń,
e) art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresach i celach nie ujętych powyżej na podstawie zgody.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, z którymi Administrator danych osobowych zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w szczególności w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, ochrony osób i mienia lub ochrony danych osobowych,a także przez podmioty, którym Administrator udostępnia dane osobowe na podstawie przepisów prawa, w szczególności organom oświatowym, ścigania, organom kontrolnym, organom systemu ubezpieczeń społecznych, NFZ.

5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do wypełniania obowiązków prawnych ciążących na szkole – zgodnie z przepisami prawa, w zakresie przetwarzania objętego zgodą – przez czas obowiązywania zgody.

6. Posiadacie Państwo prawo do:

  • żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
  • sprostowania danych gdy są nieprawidłowe,
  • usunięcia danych, gdy nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, gdy są przetwarzane niezgodnie z prawem,
  • ograniczenia przetwarzania, gdy kwestionujecie Państwo prawidłowość danych, gdy przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pan/Pani sprzeciwia się usunięciu danych, gdy administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Panu/Pani do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
  • przenoszenia danych,
  • wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację.

7. Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Państwa zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO),
adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
telefon: 22 531 03 00.

8. Administrator otrzymał dane:
a) z punku 3 lit. a, b, c i d od Państwa dobrowolnie, jednak podanie ich jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa,
b) z punktu 3 lit. e od Państwa dobrowolnie i za zgodą - posiadacie Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Nieprzekazanie danych administratorowi lub wycofanie zgody na ich przetwarzanie spowoduje nie zrealizowanie celów, o których mowa w punkcie 3.

9. Pani/Pana dane pozyskane od Państwa i nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, a także nie będą poddawane procesowi profilowania.

  

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.06.2022 07:10 Tomasz Kwiatkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Kwiatkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ochrona danych osobowych 3.0 25.03.2024 14:28 Tomasz Kwiatkowski
Ochrona danych osobowych 2.0 07.03.2023 21:03 Tomasz Kwiatkowski
Ochrona danych osobowych 1.0 30.06.2022 07:10 Tomasz Kwiatkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}