Informacja dla osób niepełnosprawnych
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (tj. Dz. U. 2017 poz. 1824) PSM I stopnia w Jarocinie informuje, że osoby uprawnione, tj. doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się, które zainteresowane są załatwieniem sprawy urzędowej w placówce, mogą skorzystać z przysługującego im uprawienia wyboru środka wpierającego komunikowanie się, tj.:
1. Korzystania z poczty elektronicznej pod adresem: sekretariat@psmjarocin.pl
2. Kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu: +48 (62) 747 30 20 lub +48 798 561 142
Zgodnie z art. 12 cytowanej na wstępie ustawy osoba uprawniona, jest zobowiązana zgłosić do PSM I stopnia w Jarocinie chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenie należy przesłać na adres poczty elektronicznej sekretariat@psmjarocin.pl, w formie papierowej na adres szkoły lub telefonicznie +48 (62) 747 30 20 lub +48 798 561 142.
Osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 573, 1981) przybywające do szkoły w celu załatwienia spraw przyjmowane są poza kolejnością.
Podstawa prawna
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 1 grudnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się Dz.U. 2023 poz. 20
- Pierwsza publikacja:
- 11.07.2022 18:30 Konrad Książczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Książczyk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja dla osób niepełnosprawnych | 3.0 | 02.03.2023 13:37 Konrad Książczyk |
Informacja dla osób niepełnosprawnych | 2.0 | 11.07.2022 18:33 Konrad Książczyk |
Informacja dla osób niepełnosprawnych | 1.0 | 11.07.2022 18:30 Konrad Książczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP