Skargi I wnioski
W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Brzezinach przyjmowanie skarg i wniosków odbywa się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.05.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Brzezinach przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godzinach 14.00 – 15.30 oraz w środy w godzinach 9.00 – 11.00.
Sekretariat Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Brzezinach pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.05.
Skargi i wnioski w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Brzezinach przyjmuje i koordynuje rozpatrywanie Pani Katarzyna Czajkowska zatrudniona na stanowisku starszego asystenta w Sekcji Higieny Środowiska..
W czasie nieobecności Pani Katarzyny Czajkowskiej skargi przyjmuje Pani Magdalena Ziółczyk zatrudniona na stanowisku stażysty.
Skargi i wnioski przyjmowane są w formie:
- pisemnej,
- telegraficznej,
- faksu,
- poczty elektronicznej,
- ustnie do protokołu.
Protokół przyjęcia ustnej skargi lub wniosku zawiera:
- datę przyjęcia skargi lub wniosku,
- imię i nazwisko bądź nazwę wnoszącego,
- adres zgłaszającego,
- zwięzły opis treści sprawy,
- podpisy wnoszącego skargę lub wniosek i przyjmującego zgłoszenie.
Na żądanie wnoszącego przyjmujący skargi i wnioski potwierdza złożenie skargi lub wniosku.
Rozpatrywanie skarg i wniosków:
Skargi i wnioski bez imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego (anonimy) pozostawia się bez rozpoznania.
Jeżeli Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Brzezinach nie jest właściwy do rozpatrzenia skargi lub wniosku, odpis skargi lub wniosku przesyła w ciągu 7 dni właściwemu organowi i zawiadamia o tym wnoszącego skargę lub wniosek.
Skargi lub wniosku nie rozpoznaje się, jeżeli wnoszący nie uzupełni skargi lub wniosku bądź nie złoży wyjaśnień, w terminie 7 dni od otrzymania wezwania.
Jeżeli rozpatrzenie skargi lub wniosku wymaga uprzedniego zbadania i wyjaśnienia sprawy, w sprawie zbiera się niezbędne materiały.
Skargę i wniosek załatwia się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
O sposobie załatwienia skargi i wniosku zawiadamia się wnoszącego skargę lub wniosek.
Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi i wniosku powinno zawierać: oznaczenie organu, od którego pochodzi, wskazanie, w jaki sposób skarga lub wniosek zostały załatwione, podpis z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska służbowego. Zawiadomienie o odmownym załatwieniu skargi lub wniosku powinno zawierać ponadto uzasadnienie faktyczne i prawne.
Skargi i wnioski dotyczące działalności Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Brzezinach należy kierować do Łódzkiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego na adres:
Łódzki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny
ul. Wodna 40
90-046 Łódź
W postępowaniu dotyczącym skarg i wniosków stosuje się przepisy art. 221 – 259 Kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
- Pierwsza publikacja:
- 13.11.2020 10:27 administrator gov.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Dominik Ostrowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi I wnioski | 2.0 | 28.06.2022 09:30 Dominik Ostrowski |
Skargi I wnioski | 1.0 | 13.11.2020 10:27 administrator gov.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP