Prowadzone rejestry
Czynności kancelaryjne i archiwalne w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gołdapi wykonywane są zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67), w oparciu o które prowadzone są w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gołdapi rejestry i ewidencje.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 15.12.2022 08:26 Dominika Snarska - Bujnowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Natalia Szułczyńska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Prowadzone rejestry | 2.0 | 02.02.2023 13:46 Dominika Snarska - Bujnowska |
Prowadzone rejestry | 1.0 | 15.12.2022 08:26 Dominika Snarska - Bujnowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP