W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

TPK - Teleplatforma Pierwszego Kontaktu

29.07.2021

Logo "TPK - Teleplatforma Pierwszego Kontaktu"

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:

  • poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia,
  • w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia. 

 

Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:

  • nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
  • nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
  • gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia. 

 

Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę:

  • pielęgniarki/położnej,
  • lekarską

w formie telekonsultacji.

 

W ramach TPK uzyskasz:

  • poradę medyczną,
  • e–receptę,
  • e–skierowanie,
  • e–zwolnienie.

 

Porady są udzielane w czterech językach:

  • polskim,
  • angielskim,
  • rosyjskim,
  • ukraińskim.

Więcej informacji: 

Zdjęcia (3)

{"register":{"columns":[]}}