W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup paliwa dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp.

Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości  130 000,00 zł
z dnia 10.07.2023 r. 

Zapraszam do złożenia oferty na niżej opisany przedmiot zamówienia:

1. Zamawiając
Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna 
W Gorzowie Wlkp.
ul. Kosynierów Gdyńskich 27 
66-400 Gorzów Wlkp.

2. Nazwa zamówienia: sukcesywny zakup przez Zamawiającego paliw płynnych ( benzyna bezołowiowa) w formie bezgotówkowych tankowań na stacji lub stacjach paliw Wykonawcy przy zastosowaniu kart paliwowych.
Kod CPV *09132100-4

Opis przedmiotu zamówienia: 
1.Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi: 

Lp.

Nazwa pojazdu

Nr rejestracyjny

Zapotrzebowanie

Rodzaj paliwa

Ilość/L

1.

Dacia Dokker

FG 5388 F

PB95

1250

2.

Dacia Dokker

FG 5947 J

PB95

1250

2. Wskazane zużycie paliwa jest ilością szacunkową w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania paliw w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawa jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
3. Umowa zostanie zawarta do wysokości kwoty ustalonej na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający będzie zlecał wykonanie dostaw, będących przedmiotem umowy- sukcesywnie w zależności od zaistniałych potrzeb, gwarantując jednocześnie ,że zrealizuje minimum 75% ogólnej kwoty umowy.
4.Paliwo musi być I gatunku, posiadać aktualne atesty oraz świadectwa jakości. Sprzedawane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz.1680 z późn. zm.) oraz obowiązującymi normami w tym zakresie.
5. Zamówione paliwo będzie odbierane przez kierowców pojazdów Zamawiającego sukcesywnie według potrzeb na stacji paliw Wykonawcy – za cenę detaliczną obowiązującą na stacji w dniu zakupu pomniejszona o upust Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym. Pomnożone przez ilość zatankowanej benzyny.
6.Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do tankowania pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy przez 7 dni w tygodniu w godzinach otwarcia  stacji paliw.
7.Wykonawca zapewni tankowanie bezgotówkowe przy zastosowaniu kart paliwowych, w okresach rozliczeniowych trwających: od 1 do15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca, z możliwością bezpośredniego przekazania osobie pobierającej paliwo dokument wydania.
8. Tankowania odbywać się będą na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie, aby stacja paliw mieściła się w granicach administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp.
10.Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji paliw innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie.
11.Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego może ulec zmianie w czasie trwania umowy, o czym Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
12.Szczegółowe warunki zamówienia i zasady rozliczeń zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
13.Wykaz osób upoważnionych do zakupu paliwa ze strony Zamawiającego zostanie przekazany Wykonawcy wraz z podpisaną umową.

3.Termin realizacji zamówienia: 
Ogólny termin realizacji zamówienia od 1 września 2023 r. do 31 sierpnia 2024 r. 

4. Warunki udziału w postepowaniu, opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia*
4.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 
b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

c. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – koncesję zezwalającą na obrót paliwem objętym przedmiotem zamówienia.

4.2 W postepowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: 
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; 
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji; 
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5. Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów, opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium: 
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100  
W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100  

W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 

Lp. Rodzaj Kryterium oceny oferty  Punktacja: Sposób oceny
1.     Cena Max 60 pkt.

W kryterium Cena punkty zostaną przyznane (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem: 
Liczba punktów oferty badanej 
Pc = Cmin/Cbadana x 60
gdzie: 
Pc - punkty w kryterium ceny 
Cmin– cena netto najniższa 
Cbadana - cena netto badanej oferty 
60– waga kryterium 

2. Sieć stacji paliw Max 20 pkt. W granicach administracyjnych miasta – min. 1 stacja to warunek konieczny:
1 stacja paliw = 5 pkt.
2 stacja paliw = 10 pkt.
Powyżej 2 stacji paliw = 20 pkt.
3. Termin płatności  Max 20 pkt. Przelew:
- 21 dni i powyżej – 20 pkt.
- 14 dni -20 dni- 15 pkt.
- 7 dni-13 dni – 0 pkt.

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1) Cenę oferty należy wpisać do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania. 
2) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (podatek od towarów i usług, rabaty, upusty i inne własne koszty).  
3) Do porównania ofert będzie brana ostateczna cena brutto (z VAT).
4) Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie rabaty lub upusty nie uwzględnione w cenach wpisanych do Formularza Ofertowego - Załącznik Nr 2, Zamawiający nie będzie ich brał pod uwagę przy ocenie oferty.
5) Ceny muszą być podane w złotych polskich i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku 
6) Wykonawca w swojej ofercie jest zobowiązany określić podatek VAT z należytą starannością i zgodnie z przepisami prawa
7) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta spełniająca warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oraz oferta, która uzyskała największą ilość punktów zgodnie z formułą:
S= C+S+T (uzyskana liczba punktów zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku gdzie:
S- suma punktów przyznana ofercie
C- Suma punktów przyznanych ofercie w kryterium CENA
S- Suma punktów przyznanych ofercie w kryterium SIEĆ STACJI PALIW
T- Suma punktów przyznanych ofercie w kryterium TERMIN PŁATNOŚCI

6. Informacja o możliwości składania ofert częściowych*:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 

7. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny*:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 

8. Informacja o planowanych zamówieniach dotyczących podobnych usług, robót budowlanych lub dodatkowych dostaw, o których mowa w Wytycznych, ich zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone*: 
9. Termin składania ofert do 21.07.2023 r. do godz. 14.00
Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
9.1    Ofertę można przesłać do Zamawiającego e-mailem na adres: kadry.psse.gorzow@sanepid.gov.pl 

9.2    Dopuszcza się złożenie skanu podpisanej oferty lub złożenie oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 

10. Istotne warunki przyszłej umowy lub projekt umowy w załączeniu:
10.1 Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
10.2 Projekt umowy stanowi załącznik nr.. do zapytania ofertowego
10.3 Dopuszcza się Wzór umowy Wykonawcy do akceptacji przez Zamawiającego.
11. informacje dodatkowe, uwagi*:
11.1 Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego:
 Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę wartość zamówienia w zł brutto jest wartością ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia
11.2 Unieważnienie postępowania:
1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny z tym, że unieważnienie postępowania po dokonaniu wyboru Wykonawcy, a przed zawarciem umowy wymaga uzasadnienia.
2.    Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w szczególności, jeżeli:
1)    nie zostanie złożona żadna oferta;
2)    wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
3)    cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
4)    zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
5)    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
6)    postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3.    W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie jest zobowiązany do zwrotu jakichkolwiek kosztów na rzecz Wykonawców. Wykonawcom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego w związku z unieważnieniem postępowania.

12. Lista załączników 
12.1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy.
12.2. załącznik nr 2 – projekt umowy.
 

 

Materiały

Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_-​_Formularz​_ofertowy.doc 0.06MB
załącznik nr 2 - projekt umowy
załącznik​_nr​_2​_-​_projekt​_umowy.doc 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.07.2023 11:03 Przemysław Szymański
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSSE w Gorzowie Wlkp.
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup paliwa dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp. 1.0 12.07.2023 11:03 Przemysław Szymański

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}