W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Regulamin naruszeń

Zgłaszanie naruszeń

Zgłoszenia nieprawidłowości mogą być przekazywane poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia nieprawidłowości, dostępnego pod adresem https://www.gov.pl/psse-gorzow-wielkopolski/regulamin-naruszen, w następującej formie:

  • za pomocą dedykowanej skrzynki mailowej – sygnalista.psse.gorzow@sanepid.gov.pl,
  • osobiście u Pełnomocnika ds. naruszeń
  • telefonicznie pod nr tel. 95 722 89 86 w.24,
  • pocztą na adres PSSE w Gorzowie Wlkp. ul. Kosyniegów Gdyńskich 27, 66-400 Gorzów Wlkp.
  • dokonać zgłoszenia do Rzecznika Praw Obywatelskich - INFOLINIA +48 800 676 676

Materiały

Regulamin zgłoszeń wewnętrznych
Regulamin​_zgłoszeń​_wewnętrznych.pdf 0.72MB
Do pobrania - formularz zgłoszenia nieprawidłowości
formularz​_zgloszenia​_nieprawidlowosci.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.10.2024 11:21 Przemysław Szymański
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSSE w Gorzowie Wlkp.
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Regulamin naruszeń 2.0 07.10.2024 11:33 Przemysław Szymański
Regulamin naruszeń 1.0 07.10.2024 11:21 Przemysław Szymański

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}