Regulamin naruszeń
Zgłaszanie naruszeń
Zgłoszenia nieprawidłowości mogą być przekazywane poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia nieprawidłowości, dostępnego pod adresem https://www.gov.pl/psse-gorzow-wielkopolski/regulamin-naruszen, w następującej formie:
- za pomocą dedykowanej skrzynki mailowej – sygnalista.psse.gorzow@sanepid.gov.pl,
- osobiście u Pełnomocnika ds. naruszeń
- telefonicznie pod nr tel. 95 722 89 86 w.24,
- pocztą na adres PSSE w Gorzowie Wlkp. ul. Kosyniegów Gdyńskich 27, 66-400 Gorzów Wlkp.
- dokonać zgłoszenia do Rzecznika Praw Obywatelskich - INFOLINIA +48 800 676 676
Materiały
Regulamin zgłoszeń wewnętrznychRegulamin_zgłoszeń_wewnętrznych.pdf 0.72MB Do pobrania - formularz zgłoszenia nieprawidłowości
formularz_zgloszenia_nieprawidlowosci.pdf 0.09MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 07.10.2024 11:21 Przemysław Szymański
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- PSSE w Gorzowie Wlkp.
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Regulamin naruszeń | 2.0 | 07.10.2024 11:33 Przemysław Szymański |
Regulamin naruszeń | 1.0 | 07.10.2024 11:21 Przemysław Szymański |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP