Skargi i Wnioski
Skargi i wnioski przyjmuje
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kościanie
Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kościanie.
Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje się
w siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kościanie przy ul. Bączkowskiego 5A, 64-000 Kościanie, w poniedziałki w godzinach od 9:00 do 16:00 i w czwartki w godzinach od 9:00 do 12:00.
Skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kościanie i ich pracowników mogą być wnoszone :
- pisemnie
- przesyłając pocztą na adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kościani, ul. Bączkowskiego 5A, 64-000 Kościan, - przesyłając pocztą elektroniczną na adres: sekretariat.psse.koscian@sanepid.gov.pl,
- przesyłając w formie dokumentu elektronicznego za pomocą platformy e-PUAP (Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej)
- ustnie do protokołu w sekretariacie Dyrektora PSSE w Kościanie, ul. Bączkowskiego 5A, 64-000 Kościan, pok. 1 od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 -15:00
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 poz. 572) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
Skargi i wnioski muszą zawierać:
1. Imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego.
2. Adres wnoszącego.
UWAGA: Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Postępowanie w sprawie skarg i wniosków jest postępowaniem jednoinstancyjnym. Nie służą w tym postępowaniu żadne środki odwoławcze.