Stanowisko Pracy do Spraw Kadr i Szkoleń
Do zadań Stanowiska Pracy do Spraw Kadr i Szkoleń należy w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji pracowników, akt osobowych, dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, rejestru wydanych legitymacji służbowych i pozwoleń na wykonywanie dodatkowych zajęć zarobkowych;
2) kontrola przestrzegania regulaminu pracy Powiatowej Stacji;
3) prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych;
4) analiza stanu zatrudnienia;
5) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracowników i członków ich rodzin;
6) prowadzenie rejestrów szkoleń i narad zewnętrznych pracowników;
7) prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami pracowników;
8) przygotowanie materiałów dotyczących regulacji płac, awansowania pracowników, nabycia uprawnień do dodatków stażowych, dodatków specjalnych, nagród jubileuszowych;
9) współudział w planowaniu zatrudnienia i funduszu płac;