W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Stanowisko Pracy Głównego Specjalisty ds. Systemu Jakości

Do zadań Stanowiska Pracy Głównego Specjalisty do Spraw Systemu Jakości należy w szczególności:

1)    wdrożenie, utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania w Powiatowej Stacji;
2)    planowanie i koordynowanie przebiegu auditów wewnętrznych;
3)    opracowywanie, aktualizowanie oraz prowadzenie dokumentacji systemu zarządzania;
4)    nadzór nad wdrożeniem i stosowaniem procedur i instrukcji ogólnych, technicznych oraz kontrolnych;
5)    koordynowanie spraw związanych z przeglądem zarządzania w Powiatowej Stacji;
6)    koordynowanie spraw związanych z kontrolą zarządczą Powiatowej Stacji.

 

 

{"register":{"columns":[]}}