Informacja o Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Legnicy w tekście łatwym do czytania i zrozumienia
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna potocznie nazywana jest Sanepidem.
Co możesz załatwić w powiatowym Sanepidzie :
1. Możesz uzyskać zgodę na ekshumację zwłok lub szczątków.
2. Możesz złożyć skargę na brud w restauracji, szkole, szpitalu itp.
Możesz skontaktować się z nami poprzez:
1. Napisanie listu na adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Legnicy
ul. Mickiewicza 24
59-220 Legnica
2. Wysłać maila na adres: psse.legnica@sanepid.gov.pl
3. Zadzwonić na nr: +48 76 72 45 310
Jeśli chcesz złożyć wniosek o ekshumację przyjdź do nas od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:25 do 15:00.