Zakres zadań
- zarządzanie nieruchomością, zapewnienie właściwego stanu technicznego budynku, instalacji oraz wyposażenia,
- prowadzenie ewidencji wniosków o zamówienia publiczne składanych przez komórki organizacyjne,
- współpraca z Sekcją Ekonomiczną przy planowaniu kosztów,
- prowadzenie postępowań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wewnętrznych w zakresie wyłaniania wykonawców,
- prowadzenie ewidencji umów zawartych z wykonawcami,
- nadzór nad realizacją umów i zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane,
- kontrola merytoryczna rachunków i faktur,
- zabezpieczenie właściwej obsługi w zakresie ochrony mienia i utrzymania czystości w budynku oraz wokół posesji,
- koordynacja wykorzystania służbowych środków transportu oraz gospodarka biletami komunikacji miejskiej,
- prowadzenie dokumentacji związanej z eksploatacją służbowych środków transportu,
- prowadzenie gospodarki środkami ochrony osobistej, materiałami biurowymi, środkami przeznaczonymi do utrzymania czystości, materiałami eksploatacyjnymi,
- prowadzenie gospodarki odpadami,
- zapewnienie łączności: telefonicznej, faksowej, elektronicznej, radiowej,
- ewidencjonowanie i aktualizacja składników majątku ruchomego,
- sporządzanie dowodów w zakresie ruchu środków trwałych,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych, współudział w okresowych inwentaryzacjach oraz nadzór nad właściwym użytkowaniem składników majątku ruchomego,
- nadzór nad realizacją usług pocztowych i kurierskich,
- obsługa sekretariatu i kancelarii,
- organizacja bieżących i okresowych napraw urządzeń elektronicznych, sprzętu technicznego, biurowego i posiadanych instalacji,
- sprawowanie nadzoru nad użytkowaniem systemów informatycznych,
- współudział w tworzeniu stron internetowych i ich aktualizacja,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- organizowanie działalności socjalnej w oparciu o przepisy ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- planowanie i koordynowanie zadań dotyczących zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,
- współpraca z podmiotami realizującymi zadania związane z zarządzaniem kryzysowym i obroną cywilną,
- zapewnienie właściwej ochrony przeciwpożarowej,
- realizowanie łączności Radiowej Sieci Koordynacji Ratownictwa oraz Platformy Operacyjnej Zarządzania Kryzysowego woj. dolnośląskiego;
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 25.10.2021 13:59 Maciej Majchrzak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jan Ilków
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zakres zadań | 1.0 | 25.10.2021 13:59 Maciej Majchrzak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP