Zakres zadań
- prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników w Powiatowej Stacji,
- kompletowanie i przechowywanie akt osobowych pracowników,
- przygotowywanie legitymacji służbowych, upoważnień do kontroli, upoważnień do nakładania mandatów i innych upoważnień tematycznych oraz prowadzenie ich rejestrów,
- przygotowywanie umów – zlecenia z własnymi pracownikami,
- prowadzenie rocznych kart ewidencji czasu pracy dla poszczególnych pracowników,
- prowadzenie ewidencji pracowników zatrudnionych, zwalnianych, pracowników posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych, wyjazdów służbowych pracowników Powiatowej Stacji, wydanych legitymacji służbowych,
- kontrola dyscypliny pracy w Powiatowej Stacji,
- opracowywanie rocznych planów urlopów wypoczynkowych,
- ustalanie uprawnień pracowniczych do urlopów wypoczynkowych, wychowawczych, macierzyńskich, rodzicielskich, dodatków za wysługę lat, nagród jubileuszowych, odpraw pieniężnych i innych uprawnień wynikających z przepisów szczególnych,
- pomoc pracownikom w załatwianiu spraw związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lub rentę,
- sporządzanie sprawozdań na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu oraz innych jednostek – w zależności od potrzeb,
- przygotowywanie informacji/deklaracji w zakresie PFRON,
- kierowanie pracowników na badania profilaktyczne,
- sporządzanie i aktualizacja Regulaminu Pracy i Regulaminu Wynagradzania;
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 25.10.2021 14:04 Maciej Majchrzak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marta Matuszak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zakres zadań | 1.0 | 25.10.2021 14:04 Maciej Majchrzak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP