Dostęp do informacji publicznej
16.10.2024
Informacja dotycząca sposobu dostępu do informacji publicznych będących w posiadaniu Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim i nieudostępnionych w BIP (na mocy art. 8 ust. 4 ustawy o dostępie do informacji publicznej).
Zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902) „informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub portalu danych, jest udostępniana na wniosek”.
Sposób złożenia wniosku o dostęp do informacji publicznej:
Wniosek o dostęp do informacji publicznej dotyczący działalności Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim należy przesłać jednym z wymienionych sposobów:
- na adres skrzynki e-mail: psse.lidzbarkwarminski@sanepid.gov.pl
- na adres skrzynki podawczej ePUAP: /PSSE_LW/SkrytkaESP
- osobiście w sekretariacie (w godz. 7:25-15:00) lub listownie na adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
w Lidzbarku Warmińskim
ul. Orła Białego 6
11-100 Lidzbark Warmiński
Termin i sposób udostępniania informacji publicznej:
W związku z art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902), udostępnianie informacji następuje w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja nie może zostać udostępniona w danym terminie, zgodnie z art. 13 ust. 2 wyżej wymienionej ustawy, Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lidzbarku Warmińskim jest zobowiązana powiadomić o tym wnioskującego podając powód opóźnienia oraz nowy termin udostępnienia informacji, który nie będzie dłuższy niż 2 miesiące od daty złożenia wniosku.
Udostępnienie informacji publicznej następuje w sposób i w formie zgodnie z wnioskiem o ile środki techniczne Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim to umożliwiają.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) dalej zwanego RODO, informuje się, że:
- Administratorem danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Lidzbarku Warmińskim dalej zwany Administratorem z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim, ul. Orła Białego 6, 11- 100 Lidzbark Warmiński;
- Inspektor ochrony danych jest dostępny pod adresem e-mail: anna.puzyrewska@sanepid.gov.pl;
- Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902) w celu udzielenia informacji publicznej lub realizacji postępowania w sprawie odmowy udzielenia informacji publicznej i mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do złożenia wniosku o udzielenie informacji publicznej, a w przypadku postępowania w sprawie odmowy udzielenia informacji publicznej, do wydania decyzji administracyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902) oraz z Kodeksem postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 572);
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od momentu zebrania danych;
- Przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do treści Pani/Pana danych osobowych,
- prawo sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- w zakresie wynikającym z przepisów - do usunięcia jak również prawo do ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych - narusza przepisy prawa.
- Pierwsza publikacja:
- 22.10.2024 08:22 Mariusz Piątek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Krzysztof Żbikowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dostęp do informacji publicznej | 1.0 | 22.10.2024 08:22 Mariusz Piątek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP