Polityka Prywatności
Informacja dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 1 19/1 z 4 maja 2016 (dalej: RODO) informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Nowym Mieście Lubawskim reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Mieście Lubawskim /Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Nowym Mieście Lubawskim z siedzibą w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Grunwaldzkiej 3
DANE KONTAKTOWE ADMINISTARTORA DANYCH OSOBOWYCH
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna (PSSE) w Nowym Mieście Lub., ul. Grunwaldzka 3, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie; adres e-mail: psse.nowemiastolubawskie@sanepid.gov.pl; nr tel. 89 474 26 92; NIP:8771348975; REGON: 510931643. Z Administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres siedziby Administratora: ul. Grunwaldzka 3, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie;
- za pomocą platformy ePUAP;
- e-mailem: psse.nowemiastolubawskie@sanepid.gov.pl
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Dyrektor PSSE wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do kontaktu z Państwem w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres siedziby Administratora: ul. Grunwaldzka 3, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
- e-mailem: joanna.cwiklinska@sanepid.gov.pl
- pod numerem telefonu 56 49 411 402.
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe są przetwarzane w szczególności w celu ochrony zdrowia ludzkiego przed niekorzystnym wpływem szkodliwości i uciążliwości środowiskowych, zapobiegania powstawaniu chorób, w tym chorób zakaźnych i zawodowych poprzez sprawowanie zapobiegawczego i bieżącego nadzoru sanitarnego oraz prowadzenie działalności przeciwepidemicznej.
PODSTAWY PRZETWARZANIA
- w przypadku realizacji obowiązku prawnego nałożonego na Administratora Danych na podstawie przepisów prawa – Państwa dane osobowe przetwarzane są: w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa; na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; ich podanie jest obowiązkowe co wynika z przepisów prawa, a niepodanie tych danych uniemożliwi spełnienie Państwa żądania/wniosku.
- w przypadku zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania przez Administratora Danych Osobowych władzy publicznej na podstawie właściwych przepisów prawa – Państwa dane osobowe przetwarzane są: w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa; na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO; ich podanie jest obowiązkowe co wynika z przepisów prawa, a niepodanie tych danych uniemożliwi spełnienie Państwa żądania/wniosku.
- w przypadku zawarcia umowy na wykonanie usług lub dostaw lub zawarcia umowy o charakterze cywilnoprawnym – Państwa dane osobowe przetwarzane są: w celu przygotowania, realizacji i rozliczenia umowy; na podstawie art. 6 ust.1 lit. b RODO; ich podanie jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy.
- w przypadku dobrowolnego korzystania z usług ułatwiających dostęp lub załatwiania spraw Administratora Danych Osobowych np. poprzez formularz kontaktowy – Państwa dane osobowe przetwarzane są: wyłącznie w celu realizacji usługi udostępnianej przez Administratora Danych Osobowych, na podstawie udzielonej przez Państwa zgody – art. 6 ust.1 lit. a RODO, podanie danych osobowych jest dobrowolne; przysługuje Państwu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie, które będzie skutkowało zatrzymaniem realizacji usługi udostępnianej przez administratora danych osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Informujemy, iż dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów: przez okres wymagany przepisami prawa; do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy; do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Informujemy, iż dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów:
- przez okres wymagany przepisami prawa;
- do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy;
- do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, a następnie archiwizowane przez okresy wynikające z przepisów prawa o archiwizacji dokumentów (ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach) oraz zgodnie z Zarządzeniem Nr 1/2023 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Mieście Lubawskim z dnia 30.01.2023 r. W sprawie przyjęcia stosowania instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji archiwalnej.
INFORMACJA NA TEMAT PRZEKAZYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
Państwa dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz Administratora Danych Osobowych, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania, operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, banki w celu realizacji przelewów, podmiotom publicznym w ramach zawartych porozumień i umów oraz w zakresie obowiązujących przepisów prawa.
PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora Danych Osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych w zakresie w jakim są one przetwarzane w systemach informatycznych na podstawie udzielonej zgody lub w celu zawarcia, wykonania i realizacji umowy. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach gdy dane osobowe przetwarzane są w celu zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej lub przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Przysługuje Państwu prawo uzyskania informacji zgodnie z art.15 RODO dotyczącej: występowania Państwa danych w zbiorach Administratora oraz adresie jego siedziby; celu, zakresu i sposobu przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze; stanu od kiedy przetwarza się Państwa dane w zbiorze; ewentualnym źródle pozyskania danych; udostępniania Państwa danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane; planowanego okresu przechowywania danych.
Z powyższego uprawnienia prawa mogą Państwo skorzystać w każdym momencie, a Administrator Danych jest obowiązany dostarczyć osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba której dane dotyczą, Administrator Danych będzie pobierał opłatę wynikającą z kosztów administracyjnych. Z powyższych uprawnień można skorzystać bezpośrednio w siedzibie Administratora Danych lub za pośrednictwem poczty.
INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI ORAZ PROFILOWANIU
Państwa dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji jak również profilowania.
POLITYKA PLIKÓW COOKIE
Jakie dane zbieramy?
Podczas wizyty na stronie automatycznie zbierane są dane dotyczące odwiedzin. Znamy datę i czas nadejścia zapytania, adres IP, informacje o przeglądarce, protokole wykorzystywanym do komunikacji oraz błędach, które wystąpiły. Korzystamy również z dodatkowych narzędzi do analizy zachowań użytkowników.
W jaki sposób wykorzystujemy dane?
Dane zebrane podczas wizyty są wykorzystywane do celów związanych z administrowaniem strony. Informacje uzyskane z narzędzi do analizy zachowań użytkowników dają nam wiedzę o tym w jakim kierunku się rozwijać.
Wykorzystanie ciasteczek
Podczas wizyty na stronie serwer zapisuje na dysku użytkownika krótkie pliki tekstowe zwane ciasteczkami. Ciasteczka nie zawierają danych osobowych oraz nie ingerują w działanie komputera. Służą do identyfikacji przeglądarki i są wymagane do korzystania z niektórych funkcji dostępnych na stronie.
W przypadku naruszenia prawa lub kontroli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dane mogą zostać udostępnione osobom do tego uprawnionym.
- Pierwsza publikacja:
- 27.02.2024 11:00 Przemysław Nowak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Ćwiklińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Polityka Prywatności | 1.0 | 27.02.2024 11:00 Przemysław Nowak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP