W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Prowadzone rejestry

Czynności kancelaryjne i archiwalne w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie wykonywane są zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67), w oparciu o które prowadzone są w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie rejestry i ewidencje.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.11.2022 11:02 Kamila Rucińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kamila Rucińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Prowadzone rejestry 1.0 21.11.2022 11:02 Kamila Rucińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}