W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Kontakt

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Piotrkowie Trybunalskim


97-300 Piotrków Trybunalski
Al. 3-go Maja 8
 

tel. +48 661 616 805 (telefon alarmowy)

tel. 44 646 52 68,  44 647 18 45,  44 647 62 80,  44 649 50 63,  44 647 64 98

fax. 44 647 7626

 

Godziny pracy stacji : poniedziałek - piątek w godz. 7:30 - 15:05

 

E-mail:
sekretariat.psse.piotrkowtrybunalski@sanepid.gov.pl


Przyjmowanie próbek do badań:
Pokój przyjmowania próbek
Próbki wody - monitoring grupy A i B pon-wt 7:30 - 12:00
Próbki wody w pozostałe dni - po wcześniejszym uzgodnieniu tel. 44 647 62 80 wew.46
Próbki żywności do badań chemicznych i właściwości fizycznych pon-pt 7:30 - 14:00
Próbki żywności do badań mikrobiologicznych pon-śr 7:30 - 14:00 - po wcześniejszym uzgodnieniu tel. 44 647 62 80 wew.57


Punkt przyjmowania próbek:
Próbki kału w kierunku nosicielstwa pałeczek Salmonella, Shigella pon-śr 8:00-12:00 - po wcześniejszym uzgodnieniu tel. 44 647 62 80 wew.21 / 49
Próbki biologiczne pon-pt 8:00 - 12:00
Stacja nie posiada punktu pobierania krwi.

Zgłosznie naruszeń prawa
sygnalista.psse.piotrkowtrybunalski@sanepid.gov.pl

 

Skargi i Wnioski

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Piotrkowie Trybunalskim przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 11:00 - 13:00 oraz 15:00 - 15:30

Skargi i wnioski w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Piotrkowie Trybunalskim przyjmowane są w sekretariacie PSSE od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 7:30 do 15:05.

Zadania w zakresie przyjmowania,  oraz ewidencji skarg i wniosków realizują pracownicy sekretariatu PSSE w Piotrkowie Trybunalskim .

Skargi i wnioski przyjmowane są w formie:
- pisemnej,
- faksu,
- poczty elektronicznej,
- ustnie do protokołu.

Protokół przyjęcia ustnej skargi lub wniosku zawiera:
- datę przyjęcia skargi lub wniosku,
- imię i nazwisko bądź nazwę wnoszącego,
- adres zgłaszającego,
- zwięzły opis treści sprawy,
- podpis przyjmującego zgłoszenie.

Na żądanie wnoszącego przyjmujący skargi i wnioski potwierdza złożenie skargi lub wniosku

Rozpatrywanie skarg i wniosków: 

UWAGA: skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego (anonimowe) pozostawia się bez rozpoznania.

Jeżeli Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Piotrkowie Trybunalskim nie jest właściwy do rozpatrzenia skargi lub wniosku, odpis skargi lub wniosku przesyła w ciągu 7 dni właściwemu organowi i zawiadamia o tym wnoszącego skargę lub wniosek.

Skargi lub wnioski nie będą rozpoznawane, jeżeli w terminie 7 dni od otrzymania stosownego wezwania wnoszący nie uzupełni jej bądź nie złoży wyjaśnień.

Jeżeli rozpatrzenie skargi lub wniosku wymaga uprzedniego zbadania i wyjaśnienia sprawy, w sprawie zbiera się niezbędne materiały.

Skargę i wniosek załatwia się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.

Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi i wniosku przedstawiane wnoszącemu powinno zawierać: oznaczenie organu od którego pochodzi, wskazanie w jaki sposób skarga lub wniosek zostały załatwione, podpis Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Piotrkowie Trybunalskim lub z-cy Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Piotrkowie Trybunalskim. Zawiadomienie o odmownym załatwieniu skargi lub wniosku powinno zawierać ponadto uzasadnienie faktyczne i prawne.

Skargi i wnioski dotyczące działalności Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Piotrkowie Trybunalskim lub z-cy Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Piotrkowie Trybunalskim należy kierować do Łódzkiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego na adres: ul. Wodna 40; 90‑046 Łódź.


 Przepisy prawne regulujące sposób rozpatrywania skarg i wniosków:

- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024r. poz. 572),

- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46).

Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwy organ, albo przez jego pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

 

 

 

 

{"register":{"columns":[{"header":"","value":"","nestedValues":[],"showInContent":false}]}}