Skargi i wnioski
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupcy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupcy przy ul. Kościuszki 9 we wtorki w godz. od godz. 14:00 do 16:00 i w czwartki w godz. od 10:00 do 12:00
Skargi i wnioski przyjmowane są w sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Słupcy w pokoju nr 6, I piętro na Stanowisku do Spraw Organizacji i Statystyki w czasie pracy PSSE tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.25 do 15.00.
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 Nr 5, poz. 46).
Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Skargi i wnioski muszą zawierać:
- imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego;
- adres wnoszącego.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Postępowanie w sprawie skarg i wniosków jest postępowaniem jednoinstancyjnym. Nie służą w tym postępowaniu żadne środki odwoławcze.
Skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupcy i ich pracowników mogą być wnoszone:
- pisemnie - przesyłając pocztą na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62-400 Słupca;
- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat.psse.slupca@sanepid.gov.pl
- za pomocą platformy e-PUAP (Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej) . Aby móc złożyć skargę lub wniosek za pośrednictwem platformy e-PUAP należy się zarejestrować oraz posiadać tzw.: "Profil Zaufany" lub certyfikowany podpis elektroniczny.
- ustnie do protokołu w sekretariacie Dyrektora PSSE w Słupcy, ul. Kościuszki 9, pok. 6 od poniedziałku do piątku w godz. od 7:25 do 15:00
- Pierwsza publikacja:
- 18.10.2021 13:04 Janusz Tomczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Janusz Tomczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 5.0 | 22.05.2024 11:11 Małgorzata Pluta |
Skargi i wnioski | 4.0 | 15.09.2022 09:38 Małgorzata Pluta |
Skargi i wnioski | 3.0 | 05.09.2022 14:02 Małgorzata Pluta |
Skargi i wnioski | 2.0 | 14.06.2022 13:30 Janusz Tomczak |
Skargi i wnioski | 1.0 | 18.10.2021 13:04 Janusz Tomczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP