Inne informacje
Dostęp do pozostałych informacji publicznych
1. Wniosek o udostepnienie informacji publicznej
Zgodnie w ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902) każdej osobie przysługuje prawo do uzyskania informacji o sprawach publicznych.
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej można złożyć korzystając z załączonego formularza.
Formularz wniosku nie ma charakteru obligatoryjnego, jednak jego wypełnienie usprawni procedurę udzielenia odpowiedzi.
Wniosek należy przekazać do sekretariatu Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Słupcy w jednej z niżej wymienionych form:
• Pocztą na adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słupcy
ul. Tadeusza Kościuszki 9
62-400 Słupca
z dopiskiem "Informacja publiczna"
• złożyć osobiście, adres j. w.
• przesłać drogą elektroniczną na adres: sekretariat.psse.slupca@sanepid.gov.pl
• złożyć poprzez ePAP (Adres skrzynki ePUAP: /PSSESlupca/SkrytkaESP)
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Słupcy, reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy / Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupcy, adres: ul. Tadeusza Kościuszki 9, 62-400 Słupca.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku, a także w celu archiwizacji zgromadzonej dokumentacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Z Inspektorem Ochrony Danych Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupcy można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych:
- listownie na adres siedziby Administratora: ul. Tadeusza Kościuszki 9, 62-400 Słupca;
- za pomocą platformy ePUAP - Adres skrytki: /PSSESlupca/SkrytkaESP;
- e-mailem: iod.psse.slupca@sanepid.gov.pl
Dane nie są przekazywane żadnym innym podmiotom za wyjątkiem podmiotów świadczących usługi na rzecz Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Słupcy na podstawie odrębnych umów, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami prawa oraz podmiotów uprawnionych do ich uzyskania na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania oraz żądania ograniczenia przetwarzania. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres minimum 10 lat.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie dotyczących Państwa danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Podanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji wskazanych celów wynika z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
2. Sposoby przekazywania zgłoszeń wewnętrznych
Zgłoszenia mogą być dokonywane:
1) ustnie:
a) telefonicznie pod numerem dedykowanego telefonu 63 274 36 43 (w dni robocze w godzinach 9.00 – 15.00),
b) podczas bezpośredniego spotkania zorganizowanego, na wniosek sygnalisty zgłoszony telefonicznie, na piśmie lub osobiście, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia przekazania osobie upoważnionej informacji o zamiarze dokonania takiego zgłoszenia;
2) pisemnie:
a) w postaci elektronicznej na adres e-mail: zgloszenie.psse.slupca@sanepid.gov.pl
b) w postaci papierowej na adres: PSSE w Słupcy, ul. Tadeusza Kościuszki 9, 62-400 Słupca; z dopiskiem na kopercie „Zgłoszenie naruszenia prawa”.
Zgłoszenie powinno zawierać, w szczególności:
1) dane osobowe sygnalisty niezbędne do jego identyfikacji, tj. imię i nazwisko, adres do kontaktu oraz stanowisko lub funkcje (jeżeli dotyczy);
2) kontekst związany z pracą, w szczególności stosunek pracy lub innego rodzaju stosunek cywilnoprawny,
w ramach którego uzyskano informację o naruszeniu prawa;
3) datę i miejsce sporządzenia zgłoszenia;
4) dane osoby lub osób, których dotyczy zgłoszenie, niezbędne do ich identyfikacji, w tym, w przypadku osób fizycznych, imię i nazwisko, stanowisko, komórkę organizacyjną, w której zatrudniona jest wskazana osoba, o ile są znane sygnaliście;
5) opis naruszenia prawa oraz datę, miejsce i okoliczności zdarzenia;
6) wskazanie, czy informacja o naruszeniu prawa była wcześniej zgłaszana, a jeżeli tak to komu i jak zostało zakończone to zgłoszenie;
7) informację, czy sygnalista wyraża zgodę na ujawnienie swojej tożsamości;
8) podpis sygnalisty, z wyjątkiem zgłoszeń dokonanych ustnie lub podczas bezpośredniego spotkania.
Wzór formularza zgłoszenia naruszenia prawa stanowi załącznik nr 1 do procedury zgłoszeń wewnętrznych, przy czym nie ma obowiązku składania zgłoszeń z jego użyciem - znajdziesz poniżej.
Dane osobowe, które w ocenie PPIS w Słupcy nie mają znaczenia dla rozpatrywania zgłoszenia, nie są zbierane, a w razie przypadkowego zebrania, są usuwane lub anonimizowane w terminie 14 dni od chwili ustalenia, że nie mają znaczenia dla sprawy.
Sygnalista w każdym przypadku może dokonać zgłoszenia informacji o naruszeniu prawa z pominięciem procedury zgłoszeń wewnętrznych do Rzecznika Praw Obywatelskich, innego organu publicznego właściwego w dziedzinie należącej do zakresu działania tego organu, wskazanej w ustawie albo do właściwej instytucji, organu lub jednostki organizacyjnej Unii Europejskiej (zgłoszenie zewnętrzne).
Materiały
1. wniosek o udostepnienie informacji publicznej 1wniosek_o_udostępnienie_informacji_publicznej_1.docx 0.02MB 2. Zarządzenie nr 22/2024 w sprawie zgłoszeń wewnetrznych(ochrona sygnalistów)
ZARZĄDZENIE_NR_22_2024_w_sprawie_zgłoszeń_wewnetrznych_(ochrona_sygnalistów_.pdf 8.53MB Zał. nr 1 Formularz zgłoszenia nieprawidłowości
formularz_złoszenia_nieprawidłowości-zał_nr_1.pdf 0.33MB Zał. nr 2 Klauzula informacyjna
klauzula_informacyjna_-_zał_nr_2.pdf 0.11MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.10.2021 12:47 Janusz Tomczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Janusz Tomczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Inne informacje | 13.0 | 18.10.2024 16:11 Małgorzata Pluta |
Inne informacje | 12.0 | 18.10.2024 16:05 Małgorzata Pluta |
Inne informacje | 11.0 | 10.10.2024 14:31 Małgorzata Pluta |
Inne informacje | 10.0 | 10.10.2024 13:11 Małgorzata Pluta |
Inne informacje | 9.0 | 07.10.2024 11:26 Małgorzata Pluta |
Inne informacje | 8.0 | 02.01.2024 12:13 Małgorzata Pluta |
Inne informacje | 7.0 | 10.10.2022 11:59 Małgorzata Pluta |
Inne informacje | 6.0 | 10.10.2022 11:41 Małgorzata Pluta |
Inne informacje | 5.0 | 10.10.2022 11:20 Małgorzata Pluta |
Inne informacje | 4.0 | 10.10.2022 11:11 Małgorzata Pluta |
Inne informacje | 3.0 | 10.10.2022 11:06 Małgorzata Pluta |
Inne informacje | 2.0 | 05.09.2022 13:03 Małgorzata Pluta |
Inne informacje | 1.0 | 18.10.2021 12:47 Janusz Tomczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP