Sygnaliści
Procedura zgłaszania naruszeń prawa w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupsku została wprowadzona zarządzeniem nr 31/2024 r. Dyrektora PSSE w Słupsku z dnia 1 października 2024r.
Sposoby przyjmowania zgłoszeń:
1. Skierowanie zgłoszenia na adres Stacji: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słupsku, ul. Piotra Skargi 8, 76-200 Słupsk, w podwójnej kopercie, oznaczonej napisem SYGNALISTA.
2. Umieszczenie zgłoszenia w oznakowanej napisem SYGNALISTA skrzynce listowej, znajdującej się na korytarzu IV piętra siedziby PSSE Słupsk, bezpośrednio przez osobę dokonującą zgłoszenie.
3. Przesłanie zgłoszenia drogą elektroniczną na adres e-mail: sygnalista.psse.slupsk@sanepid.gov.pl
4. Zgłoszenie ustne w dni robocze, tj. telefonicznie pod numerem 59 8431129 wew. (40) i na wniosek w siedzibie Stacji.
Pełnomocnikiem ds. zgłoszeń jest Zastępca Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku.