W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sygnaliści

Procedura zgłaszania naruszeń prawa w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupsku została wprowadzona zarządzeniem nr 31/2024 r. Dyrektora PSSE w Słupsku z dnia 1 października 2024r.
Sposoby przyjmowania zgłoszeń:

1.    Skierowanie zgłoszenia na adres Stacji: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słupsku, ul. Piotra Skargi 8, 76-200 Słupsk, w podwójnej kopercie, oznaczonej napisem SYGNALISTA.
2.    Umieszczenie zgłoszenia w oznakowanej napisem SYGNALISTA skrzynce listowej, znajdującej się na korytarzu IV piętra siedziby PSSE Słupsk, bezpośrednio przez osobę dokonującą zgłoszenie.
3.    Przesłanie zgłoszenia drogą elektroniczną na adres e-mail: sygnalista.psse.slupsk@sanepid.gov.pl 
4.    Zgłoszenie ustne w dni robocze, tj. telefonicznie pod numerem 59 8431129 wew. (40) i na wniosek w siedzibie Stacji.

Pełnomocnikiem ds. zgłoszeń jest Zastępca Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku.

{"register":{"columns":[]}}