W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę energii elektrycznej

03.10.2023

zapytanie ofertowe

ZAPYTANIE  OFERTOWE

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: Dostawa energii elektrycznej
w okresie od 1 stycznia  2024 roku do 31 grudnia 2024 roku:.

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 złotych, zatem zamówienie będzie realizowane na podstawie „Procedury dokonywania zakupów o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem ”wprowadzonej Zarządzeniem nr 11/2021 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno –Epidemiologicznej w Zakopanem.

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem.

2. Dostawę energii elektrycznej należy realizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.)  oraz aktów wykonawczych do ustawy.

3. Dostawa energii elektrycznej w ilości 28 MWh dla C11  PPE stanowiących własność Zamawiającego. Zbiorcze zestawienie PPE zawiera załącznik nr 1.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Zamawiający posiada zawarte rozdzielone umowy :
- Umowę na dostawę energii zawartą do dnia 31 grudnia 2023 z Respect Energy
- Umowy na dystrybucję energii zawartą na czas nieokreślony z TAURON Dystrybucja S.A.

II. Termin realizacji zamówienia: 
 

Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będzie odbywać się:
od 1 stycznia  2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

III. Termin składania ofert: do 19 października 2023 r.

IV. Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni liczony od upływu terminu składania ofert.

 

V. Kryteria oceny oferty:

Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez podanie parametrów technicznych każdego z punktów. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na to, kto będzie wykonawcą (dostawcą) przedmiotu zamówienia, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%. Koszty cyklu życia nie zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia ponieważ nie mają zastosowania przy dostawie energii elektrycznej.

VI. Sposób przygotowania i termin złożenia oferty:

1. Wypełniony w języku polskim formularz „OFERTA NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ”, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:

  1. osobiście lub pocztą tradycyjną na adres:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane  

  1. pocztą elektroniczną na adres e-mail: psse.zakopane@sanepid.gov.pl

2. Dokumenty przekazywane w formie papierowej mogą być w postaci:

  1. kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
  2. oryginału.

 

3. Dokumenty przekazywane elektronicznie mogą być w postaci:

  1. skanu (kopii podpisanego dokumentu papierowego) zapisanego w formacie PDF,
  2. elektronicznego dokumentu w formacie PDF opatrzonego wewnętrznym podpisem kwalifikowanym.

 

4. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pomocą poczty elektronicznej z wykorzystaniem adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.

 

5. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami w sprawie zmówienia są:

Pani Beata Trojańska, tel. 18 20 686 97 wew. 10 (sekretariat);

 

VII. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie muszą spełnić oraz złożyć Wykonawcy:

1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Oferenci posiadający:

- aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną;

- Generalną Umowę Dystrybucyjną (GUD) zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego dla punktów poboru wymienionych w Załączniku nr 1.

 

2. Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty:

- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz „OFERTA NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ” (Załącznik nr 2);

- Projekt umowy kompleksowej Wykonawcy (integralną częścią umowy będzie Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2), w którym określone będą wszystkie warunki realizacji umowy.
 

Inne istotne warunki zamówienia:

1. Zamawiający zawrze w czasie do 7 dni od rozstrzygnięcia postępowania umowę
z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

2. Zaoferowana treść umowy powinna zawierać w szczególności:

- termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury od wystawienia dokumentu obciążeniowego przez Wykonawcę (Zamawiający preferuje otrzymywanie e-faktur), za dzień zapłaty uznaje się dzień złożenia zlecenia przelewu w banku Zamawiającego;

- zagwarantowanie stałej ceny sprzedaży 1 kWh energii elektrycznej;

- okres rozliczeniowy powinien wynosić min. 1 miesiąc (preferowany okres rozliczeniowy –
2 miesiące).

Wykonawca zrealizuje zamówienie dla Nabywcy:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a
NIP: 7361444897

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśniania (uzupełniania dokumentów).

Załączniki:
Załącznik nr 1 - Zbiorcze zestawienie PPE
Załącznik nr 2 - wzór formularza ofertowego „OFERTA NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ”
Załącznik nr 3 – projekt Umowy sprzedaży energii elektrycznej
Załącznik nr 4 – klauzula ochrona danych osobowych

Materiały

1723​_-​_załącznik​_nr​_1​_-​_Zbiorcze​_zestawienie​_PPE
1723​_-​_załącznik​_nr​_1​_-​_Zbiorcze​_zestawienie​_PPE.docx 0.02MB
1723​_-​_załączni​_nr​_2​_formularz​_„OFERTA​_NA​_DOSTAWĘ​_ENERGII​_ELEKTRYCZNEJ”
1723​_-​_załączni​_nr​_2​_formularz​_„OFERTA​_NA​_DOSTAWĘ​_ENERGII​_ELEKTRYCZNEJ”.docx 0.02MB
1723​_-​_załącznik​_nr​_3​_projekt​_Umowy​_sprzedazy​_energii​_elektrycznej
1723​_-​_załącznik​_nr​_3​_projekt​_Umowy​_sprzedazy​_energii​_elektrycznej.docx 0.05MB
1723​_-​_załącznik​_nr​_4​_Klauzula​_ochrony​_danych​_osobowych
1723​_-​_załącznik​_nr​_4​_Klauzula​_ochrony​_danych​_osobowych.docx 0.03MB
zapytanie​_ofertowe​_na​_dostawę​_energii​_elektrycznej
1723​_-​_zapytanie​_ofertowe​_na​_dostawę​_energii​_elektrycznej.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}