W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zadania Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego jako Dyrektora Powiatowej Stacji

Do zadań Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego jako Dyrektora Powiatowej Stacji należy w szczególności:

  1. wydawanie zarządzeń w sprawach dotyczących organizacji i funkcjonowania Powiatowej Stacji,

  2. kształtowanie i realizacja polityki jakości,

  3. realizacja zadań inwestycyjnych, remontów oraz modernizacji Powiatowej Stacji,

  4. zatwierdzanie oraz nadzór nad planami działania i planami pracy komórek organizacyjnych,

  5. prowadzenie polityki kadrowej i płacowej oraz podejmowanie decyzji w tym zakresie,

  6. koordynacja szkolenia pracowników Powiatowej Stacji,

  7. zabezpieczenie mienia Powiatowej Stacji przed kradzieżą i zniszczeniem,

  8. prowadzenie spraw administracyjnych, gospodarczych, finansowych oraz pracowniczych,

  9. nadzór nad:

  • wykonawstwem planów pracy i sprawozdawczością Powiatowej Stacji,

  • realizacją zakupów Powiatowej Stacji w ramach ustawy o zamówieniach publicznych oraz poza ustawą,

  • gospodarką techniczną, majątkową i materiałową Powiatowej Stacji,

  • ochroną danych osobowych,

  • ochroną informacji niejawnych,

  • wykonywaniem zadań z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.         

Dyrektor Powiatowej Stacji wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego wobec pracowników Powiatowej Stacji.

{"register":{"columns":[]}}