Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie z dnia 17 kwietnia 2023 r., znak: WOOŚ.420.4.2021.MG.32, zawiadamiające, że postępowanie wszczęte na wniosek Portu Lotniczego Lublin S.A. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa centrum transportowo – logistycznego (CARGO) wraz z rozbudową infrastruktury obsługowo – magazynowej, technicznej i komunikacyjnej na terenie Portu Lotniczego Lublin S.A.", z uwagi na skomplikowany charakter sprawy i konieczność dokonania szczegółowej analizy oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, nie może być zakończone w terminie określonym w art. 35 k.p.a. oraz zawiadamiające o wyznaczeniu nowego terminu rozpatrzenia sprawy: do dnia 30 czerwca 2023 r.
24.04.2023
Materiały
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie z dnia 17 kwietnia 2023 r., znak: WOOŚ.420.4.2021.MG.32Obwieszczenie_RDOŚ_Lublin_WOOŚ42021MG32.pdf 0.53MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 24.04.2023 08:56 Barbara Stachura - Moryc
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marta Gągała
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie z dnia 17 kwietnia 2023 r., znak: WOOŚ.420.4.2021.MG.32, zawiadamiające, że postępowanie wszczęte na wniosek Portu Lotniczego Lublin S.A. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa centrum transportowo – logistycznego (CARGO) wraz z rozbudową infrastruktury obsługowo – magazynowej, technicznej i komunikacyjnej na terenie Portu Lotniczego Lublin S.A.", z uwagi na skomplikowany charakter sprawy i konieczność dokonania szczegółowej analizy oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, nie może być zakończone w terminie określonym w art. 35 k.p.a. oraz zawiadamiające o wyznaczeniu nowego terminu rozpatrzenia sprawy: do dnia 30 czerwca 2023 r. | 1.0 | 24.04.2023 08:56 Barbara Stachura - Moryc |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP