W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Druga ogólnopolska kampania promocyjna pstrągów

Informujemy, że Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi jako partner wraz ze Stowarzyszeniem Producentów Ryb Łososiowatych przystąpiło do projektu pn.: „Druga ogólnopolska kampania promocyjna pstrągów".


Operacja zakłada zorganizowanie i przeprowadzenie drugiej odsłony ogólnopolskiej kampanii promocji pstrągów pod nazwą Teraz Pstrąg 2. Jest to kampania generyczna (zakładająca promocję produktu i jego walorów oraz podnosząca świadomość społeczną w zakresie korzyści ze spożywania ryb w tym pstrągów wśród konsumentów. Kampania skupia się na przekazie odnoszącym się do mody na zdrowy tryb życia, profilaktyki zdrowotnej w kontekście diety oraz tworzenia "mody" na pstrąga. Jest silnym dopełnieniem kampanii promującej spożycie pstrągów, realizowanej przez Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych w ramach operacji finansowanej ze środków Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020. Łącznie spodziewany jest efekt synergii działań marketingowych, który dodatkowo podniesie efektywność wydatkowania środków w obu działaniach.

Umowa o dofinansowanie:
nr 00005-6524.3-OR1100006/18 z dnia 25 czerwca 2020 r.
Cel operacji:
Poprawa organizacji rynku produktów rybołówstwa i akwakultury

Kwota dofinansowania: 8 199 589,00 zł
w tym udział środków UE: 6 149 691,75 zł
w tym udział środków krajowych: 2 049 897,25 zł

Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków  Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014 – 2020

{"register":{"columns":[]}}