Premiera raportu Siemensa "Patient Experience - co to znaczy być pacjentem w Polsce"
18.09.2019
Rzecznik Praw Pacjenta objął patronatem honorowym wydarzenie poświęcone premierze raportu Siemensa "Patient Experience - co to znaczy być pacjentem w Polsce".
Wydarzenie odbędzie się 3 października br. w Sali konferencyjnej Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie.
Raport dotyczy wyników przeprowadzonych przez Siemensa badań ilościowych oraz jakościowych reprezentatywnej grupy pacjentów – od rodziców małych pacjentów po seniorów. Badania dotyczyły wszystkich kategorii jednostek służby zdrowia – prywatnych i publicznych POZ, AOS oraz szpitali.
Pacjenci byli pytani o kwestie dotyczące zarówno komfortu fizycznego jak i zagadnień związanych z zarządzaniem bólem, dotyczących komunikacji z personelem medycznym, pielęgniarskim i administracyjnym jak i udziału pacjentów w podejmowaniu decyzji oraz wsparcia bliskich.
Ponadto po za prezentacją raportu, na spotkaniu zaprezentowane zostaną także najlepsze praktyki postępowania z Polski i świata.
Wyniki badań skierowane są dla zarządzających jednostkami służby zdrowia i decydentów na szczeblu systemowym ale także dla lekarzy i całego personelu oraz organizacji pacjentów.
W dyskusji dotyczącej wyników raportu weźmie udział m.in. przedstawiciel Rzecznika Praw Pacjenta.
- Pierwsza publikacja:
- 04.02.2020 11:40 Karolina Barańczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Karolina Barańczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Premiera raportu Siemensa "Patient Experience - co to znaczy być pacjentem w Polsce" | 1.0 | 04.02.2020 11:40 Karolina Barańczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP